Beoordeeld op 25 oktober 2016

Eenvoudig hotel, gedateerde inrichting, schoon, vriendelijke bediening. Geen douchegordijn of douchestang boven bad.
Midden in het centrum, ideaal voor als ze 's avonds nog uitgaat naar film of bluescafé. Maar daardoor ook 's ochtends om 7 uur al gewekt als restaurant bevoorraad wordt.

Kamertip: Kamer aan achterzijde, niet gelegen aan de straatkant.
  • Verbleef: oktober 2016, reisde met een partner
Beoordeeld op 15 oktober 2016 via mobiele applicatie

Gedateerde kamers maar wel proper. Eenvoudig ontbijt maar met alles wat nodig is (koffie, fruitsap, paar soorten brood en pistolets, kaas, vlees, ...)
Vriendelijke gastheer.
Heel goede prijs voor midden centrum Brugge.

Verbleef: oktober 2016, reisde met een partner
Beoordeeld op 9 september 2016

Een iets wat gedateerd Hotel/interieur maar alles keurig netjes onderhouden en schoon. Vriendelijke bediening en een prima ontbijtje smorgens. Gunstig gelegen nabij het oude sfeer volle centrum van Brugge. Alles op lopafstand

• Verbleef: september 2016, reisde voor zaken
Beoordeeld op 20 november 2015 via mobiele applicatie

Dit is een prima hotel om een nachtje te slapen. Ideaal midden in het oude centrum van Brugge gelegen! Inrichting van de kamers is gedateerd maar daar merk je niks van als je slaapt. Het is schoon. Bedden zijn prima! Badkamer inderdaad zonder douchegordijn. Warm water moesten we 's morgens even op wachten...ik denk omdat anderen ook aan het douchen waren. Geen probleem. De eetkamer zag er netjes uit en het ontbijt was prima.

Verbleef: november 2015, reisde met vrienden
Beoordeeld op 24 mei 2015 via mobiele applicatie

Als je een goed bed zoekt, niet te veel verwacht van het ontbijt is dit een schappelijk tot goed hotel. Wat mij stoorde was dat er geen douchegordijn was. Dit betekent dat je zeer voorzichtig moet douchen of heel de badkamer is nat. Natuurlijk kan je het ook enkel als ligbad gebruiken.
In de badkamer hadden we ook last van een zeer sterke rokersgeur.
Voor dat type hotel is de prijs natuurlijk veel te hoog, anderzijds voor de locatie, centrum Brugge meer dan schappelijk.
Ontbijt was typisch Vlaams en eenvoudig.

Verbleef: mei 2015, reisde met een partner