Андрей
Poltava, Oekraïne

weekend

Beoordeling van Hotel Gulden Vlies
5,0 van 5 bollen20 jan 2024 beoordeeldvia mobiele applicatie
Gezellig hotel, aangename sfeer. Mijn vrouw en ik verbleven drie nachten, een goede plek om te verblijven. Tien minuten van het stadscentrum. Ontbijten in een unieke eetkamer tegen de achtergrond van een elegant interieur en muziek. Heel romantisch. Zeker aan te raden. Alles was geweldig!
Datum van verblijf: januari 2024
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
0.7 km van Hotel Gulden Vlies
1.2 km van Hotel Gulden Vlies
1.7 km van Hotel Gulden Vlies
Meer hotels in Brugge bekijken
Beoordeeld op 25 december 2023

Top hotel. We hadden de xs budgetkamer geboekt. We hadden lowbudget verwacht, maar veel meer gekregen.
Ruime kamer, alles was voorzien.
Zeer goede bedden.

Ongelofelijk uitgebreid en vers ontbijt en zeer hartelijk ontvangen

Aangenaam verblijf

Aanrader

Datum van verblijf: december 2023
Beoordeeld op 19 november 2023

Deze keer kozen wij in Brugge voor dit hotel/B&B. Het hotel is gelegen net buiten het centrum langs een grote baan. Een oud herenhuis met een zeer charmant en gezeliig interieur. Het onthaal was zeer hartelijk. Een heel vriendelijke gastvrouw waarvoor geen uitleg of vraag teveel was. Aangename verrassing toen we een upgrade kregen van onze geboekte zolderkamer (113€ incl.ontbijt) naar een grote familiekamer op het gelijkvloers (kamer 8) helemaal achteraan het gebouw. Dus van de drukke ringbaan geen last gehad.
De kamer was zeer netjes, iets outbollig, maar alles was aanwezig om een goede nachtrust te hebben. Goeie matrassen en dito kussens. Mini bar hadden we niet nodig want er staat een grote frigo in de ontbijtruimte waar je vele soorten drank (tegen betaling) kan uitnemen alsook koffie en thee staan steeds klaar ter uwer beschikking. Echt gezellig om er te vertoeven. Bij het inchecken hebben we gebruik gemaakt van de blauwe zone (max. 4u) aan de overkant van de straat. Nadien hebben we de wagen in de ondergrondse parking "'t zand" geplaatst zo'n een kleine 15 min wandelen. Leuke ochtendwandeling van het hotel naar de parking door het centrum van Brugge.
Het ontbijt was subliem. Van alles aanwezig, een aangenaam kader en een zeer lieve mevrouw die beschikbaar was voor al uw wensen.
We hebben heel erg genoten van dit verblijf en al is het niet het modernste hotel toch de charme maakt alles goed. Een dikke 5 op 5 voor ons en we komen zeker nog eens terug. Zeer goede kwaliteit/prijs verhouding. Doe zo verder.

Kamertip: Betaald parkeren op straat of privé parking Geen lift
Datum van verblijf: november 2023
Beoordeeld op 10 oktober 2022

Kamer had allerlei tekortkoningen. Lekkende wc aansluitingen op de houten vloer, kapotte douchehaak, kapot handdoekenrek, gescheurde vitrage, scheef gemonteerd bedlampje, slechts 1 raam (van de 3) kon open, een kroonluchter waar lampjes ontbrak en 1 lampje kapot was. Hele hotel is erg gehorig door houten vloeren. Beneden aan de trap is duidelijk aangegeven niet met schoenen aan op de trap te lopen. Het hotel is toe aan een grondige renovatie. Goed ontbijt, goed bed en gastvrije medewerkers.

Kamertip: Bekijk de kamer eerst goed voordat je besluit te overnachten.
Datum van verblijf: september 2022
Beoordeeld op 20 februari 2022 via mobiele applicatie

Charmante B&B. Hartelijke en warme gastvrouw die zorgde voor een aangenaam en ontspannen verblijf. De kamer was in dezelfde charmante stijl ingericht en was zeer proper.
Het ontbijt was erg lekker. Er was voor ieder wat wils.
Wij komen zeker terug!

Datum van verblijf: februari 2022
Beoordeeld op 7 januari 2022

Kamer was klein - zoals verwacht - maar helemaal in orde. Het ontbijt was ook erg goed en was ook aangenaam ingericht. Eigenares was erg vriendelijk. Enig minpuntje was dat er bij regenval in de kamer een "getik" te horen was - dus best oorstoppen meenemen. Maar zeker ook gezien de prijs - 75 eur voor twee mét ontbijt - zouden we het zeker op nieuw doen

Datum van verblijf: januari 2022