Beoordeeld op 14 augustus 2020 via mobiele applicatie

In juni hebben we hier een nacht geslapen. Leuke inrichting met jaren 50/60 muziek. De gastvrouw was erg vriendelijk en merkte op dat mijn vriend erg lang was. Daarom kregen wij de ruime gezinskamer beneden achterin. Prima kamer en lekker bed. Blijkbaar zijn de andere kamers boven vrij klein en laag. We kregen een goede uitleg met tips waar we lekker konden eten in Brugge. Het ontbijt was erg lekker en uitgebreid. Werd aan tafel geserveerd. Top!

Datum van verblijf: juni 2020
Beoordeeld op 28 augustus 2018

leuk hotel, vriendelijke ontvangst met uitleg waar wat te bezichtigen is, lekker buffet ontbijt, kamer met badkamer (wc, douche, wastafel) was wel op de 2de verdieping en geen lift dus niet voor iedereen geschikt

Kamertip: even navragen op welke verdieping de kamer ligt
Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 14 september 2017 via mobiele applicatie

Goed hotel op een mooie locatie niet ver lopen van het centrum. Parkeren kan aan de overkant van de weg met een blauwe parkeerschijf. De gastvrouw ontving ons met alle hartelijkheid en een bonbon. De kamer zag er ook schoon en verzorgt uit. Al met al de moeite waard om dit hotel te bezoeken!

Datum van verblijf: maart 2017
Beoordeeld op 17 mei 2017 via mobiele applicatie

Wat een leuk hotel! De hotel eigenaar is erg aardig en behulpzaam.
De kamer is goed, badkamer zit alles in.
Ontbijt is heerlijk!
Je kan een parkeerplaats reserveren voor 8 euro per dag. Zijn 2 plekken en dat zou ik wel aanraden

Datum van verblijf: mei 2017
Beoordeeld op 4 januari 2017 via mobiele applicatie

Op het eerste gezicht een prima bed en breakfast. Helaas werden we ergens 3 hoog achteraf op een zolderkamertje gepropt waar je niet met goed fatsoen kon lopen. Ook de brandveiligheid baarde me zorgen. Vraag me af of dit allemaal wel akkoord is zo. We zoeken de volgende keer wat anders.

Datum van verblijf: januari 2017