Daisy D
Maaseik, België

korte vakantie

Beoordeling van Hotel Gulden Vlies
4,0 van 5 bollen28 aug 2018 beoordeeld
leuk hotel, vriendelijke ontvangst met uitleg waar wat te bezichtigen is, lekker buffet ontbijt, kamer met badkamer (wc, douche, wastafel) was wel op de 2de verdieping en geen lift dus niet voor iedereen geschikt
Datum van verblijf: augustus 2018
Kamertip: even navragen op welke verdieping de kamer ligt
Reistype: Bezocht met een partner
4,0 van 5 bollenKamers
4,0 van 5 bollenHygiëne
4,0 van 5 bollenService
Is er een probleem met deze beoordeling?
0.9 km van Hotel Gulden Vlies
2.2 km van Hotel Gulden Vlies
0.7 km van Hotel Gulden Vlies
Meer hotels in Brugge bekijken
Beoordeeld op 14 september 2017 via mobiele applicatie

Goed hotel op een mooie locatie niet ver lopen van het centrum. Parkeren kan aan de overkant van de weg met een blauwe parkeerschijf. De gastvrouw ontving ons met alle hartelijkheid en een bonbon. De kamer zag er ook schoon en verzorgt uit. Al met al de moeite waard om dit hotel te bezoeken!

Datum van verblijf: maart 2017
Beoordeeld op 17 mei 2017 via mobiele applicatie

Wat een leuk hotel! De hotel eigenaar is erg aardig en behulpzaam.
De kamer is goed, badkamer zit alles in.
Ontbijt is heerlijk!
Je kan een parkeerplaats reserveren voor 8 euro per dag. Zijn 2 plekken en dat zou ik wel aanraden

Datum van verblijf: mei 2017
Beoordeeld op 4 januari 2017 via mobiele applicatie

Op het eerste gezicht een prima bed en breakfast. Helaas werden we ergens 3 hoog achteraf op een zolderkamertje gepropt waar je niet met goed fatsoen kon lopen. Ook de brandveiligheid baarde me zorgen. Vraag me af of dit allemaal wel akkoord is zo. We zoeken de volgende keer wat anders.

Datum van verblijf: januari 2017
Beoordeeld op 14 juli 2016 via mobiele applicatie

Samen met mijn vriend verbleef ik 2 nachten in dit hotel. Door privé omstandigheden heb ik ons verblijf naar een week later moeten verschuiven, dit was geen probleem en er werden ook geen extra kosten berekend. Top! We kregen de enige kamer die nog beschikbaar was, een heel klein kamertje en badkamertje, ik vond dit niet zo'n probleem want het was wel allemaal schoon wat ik het belangrijkst vindt. Voor mijn vriend was het iets minder omdat hij 1,93 m is en bukkend moest douchen. Ook jammer van het gat in het hoeslaken, geeft een mindere eerste indruk. Ontbijt was top! Zeer vriendelijke en gastvrije bazin van het hotel, die ons voorzien heeft van een kaart en informatie! Prima prijs kwaliteit verhouding als je het mij vraagt. Goede ervaring dus!

Datum van verblijf: juli 2016
Beoordeeld op 1 februari 2016

Het pand is een prachtig oud herenhuis; hele mooie hoge plafonds, prachtige trap, mooie en gezellige ontbijtzaal. Onze slaapkamer was ruim, schoon en het prettige is dat je je eigen toilet en douche hebt. Uitgebreid ontbijtbuffet. Fleur is geweldig; ze is heel behulpzaam. Ze tekende op de kaart de plekjes die we zouden moeten bekijken en belde zelfs een aantal restaurants om ervoor te zorgen dat we op zaterdagavond ergens konden eten. Ik zou dit hotel iedereen aanraden!

Datum van verblijf: januari 2016