Beoordeeld op 4 januari 2017 via mobiele applicatie

Op het eerste gezicht een prima bed en breakfast. Helaas werden we ergens 3 hoog achteraf op een zolderkamertje gepropt waar je niet met goed fatsoen kon lopen. Ook de brandveiligheid baarde me zorgen. Vraag me af of dit allemaal wel akkoord is zo. We zoeken de volgende keer wat anders.

Datum van verblijf: januari 2017
Beoordeeld op 14 juli 2016 via mobiele applicatie

Samen met mijn vriend verbleef ik 2 nachten in dit hotel. Door privé omstandigheden heb ik ons verblijf naar een week later moeten verschuiven, dit was geen probleem en er werden ook geen extra kosten berekend. Top! We kregen de enige kamer die nog beschikbaar was, een heel klein kamertje en badkamertje, ik vond dit niet zo'n probleem want het was wel allemaal schoon wat ik het belangrijkst vindt. Voor mijn vriend was het iets minder omdat hij 1,93 m is en bukkend moest douchen. Ook jammer van het gat in het hoeslaken, geeft een mindere eerste indruk. Ontbijt was top! Zeer vriendelijke en gastvrije bazin van het hotel, die ons voorzien heeft van een kaart en informatie! Prima prijs kwaliteit verhouding als je het mij vraagt. Goede ervaring dus!

Datum van verblijf: juli 2016
Beoordeeld op 1 februari 2016

Het pand is een prachtig oud herenhuis; hele mooie hoge plafonds, prachtige trap, mooie en gezellige ontbijtzaal. Onze slaapkamer was ruim, schoon en het prettige is dat je je eigen toilet en douche hebt. Uitgebreid ontbijtbuffet. Fleur is geweldig; ze is heel behulpzaam. Ze tekende op de kaart de plekjes die we zouden moeten bekijken en belde zelfs een aantal restaurants om ervoor te zorgen dat we op zaterdagavond ergens konden eten. Ik zou dit hotel iedereen aanraden!

Datum van verblijf: januari 2016
Beoordeeld op 14 november 2015 via mobiele applicatie

Wat een voltreffer! Super mooi hotel, vriendelijke eigenaren en top locatie.Het ontbijt is goed verzorgd en het centrum is praktisch om de hoek. Heerlijke chocolade.
Hier komen we zeker terug. Brugge is een echte aanrader. Mooi en gastvrij volk.

Datum van verblijf: november 2015
Beoordeeld op 3 mei 2015 via mobiele applicatie

Een weekend Brugge was leuk, alleen slapen in dit hotel was de negatieve zijde van ons uitstapje. Samen met mijn collega heb ik hier 2 d. geslapen op kamer nr 7 en helaas waren hier geen enkele foto's van op internet te vinden. Super kleine kamer, geen badkamerdeur en de tv gaf sneeuw.... Helaas heeft beklaag hierover niet geholpen dus wij komen hier zeker niet meer terug. Enige positieve van het hotel was het ontbijt, zeer uitgebreid en netjes verzorgd.

Datum van verblijf: mei 2015