Beoordeeld op 1 februari 2016

Het pand is een prachtig oud herenhuis; hele mooie hoge plafonds, prachtige trap, mooie en gezellige ontbijtzaal. Onze slaapkamer was ruim, schoon en het prettige is dat je je eigen toilet en douche hebt. Uitgebreid ontbijtbuffet. Fleur is geweldig; ze is heel behulpzaam. Ze tekende op de kaart de plekjes die we zouden moeten bekijken en belde zelfs een aantal restaurants om ervoor te zorgen dat we op zaterdagavond ergens konden eten. Ik zou dit hotel iedereen aanraden!

Datum van verblijf: januari 2016
Beoordeeld op 14 november 2015 via mobiele applicatie

Wat een voltreffer! Super mooi hotel, vriendelijke eigenaren en top locatie.Het ontbijt is goed verzorgd en het centrum is praktisch om de hoek. Heerlijke chocolade.
Hier komen we zeker terug. Brugge is een echte aanrader. Mooi en gastvrij volk.

Datum van verblijf: november 2015
Beoordeeld op 3 mei 2015 via mobiele applicatie

Een weekend Brugge was leuk, alleen slapen in dit hotel was de negatieve zijde van ons uitstapje. Samen met mijn collega heb ik hier 2 d. geslapen op kamer nr 7 en helaas waren hier geen enkele foto's van op internet te vinden. Super kleine kamer, geen badkamerdeur en de tv gaf sneeuw.... Helaas heeft beklaag hierover niet geholpen dus wij komen hier zeker niet meer terug. Enige positieve van het hotel was het ontbijt, zeer uitgebreid en netjes verzorgd.

Datum van verblijf: mei 2015
Beoordeeld op 2 mei 2015 via mobiele applicatie

De eigenaars waren zeer gastvrij. De kamer was dik in orde. Prijs kwaliteit echt een aanrader. Op maar 10min wandelen van de markt. Kamer was mooi en netjes. Bij terugkeer naar Brugge nemen we zeker weer dezelfde accommodatie.

Datum van verblijf: mei 2015
Beoordeeld op 24 februari 2015 via mobiele applicatie

We werden vriendelijk ontvangen door de gastvrouw, goed en uitgebreid ontbijt, gratis parkeergelegenheid, goede locatie en mooi pand.
Minder positief vonden wij: de bedden, ze zijn klein en kraken enorm. Er zaten vieze vlekken in het tapijt, badkamer was oud en vies, lawaaierige buizen, wel een waterkoker aanwezig maar geen theezakjes/kopjes waren erg vies...

Datum van verblijf: februari 2015