jeroenmmj
Landen, België

Topverwennerij bij Evert en Bart in het Bloemenhof in Dudzele

5,0 van 5 bollen27 mei 2024 beoordeeld
We logeren al meer dan 20 jaar bij Bart en Evert. Het is zalig om er je batterijen op te laden. Ze doen er alles aan om hun gasten te verwennen. Een topontbijt, propere kamers met een eigen toilet en douche, een heerlijk diner, een frisse duik in hun mooie zwembad of lekker zonnen in de mooie tuin met een cocktail in de hand. Om dan nog maar te zwijgen van de lekkere eigengemaakte confituur. Het is de ideale uitvalsbasis voor een fiets- of wandeltochtje. Wij huren onze fietsen altijd bij hen. En er is nu ook een laadpaal voor elektrische wagens. Super handig. Het Zwin is op fietsafstand, net zoals het mooie Cadzand. Wil je liever gaan shoppen? Dat kan in Sluis, de stad die nooit dicht is of in Knokke. Het Bloemenhof bij Bart en Evert moet je gewoon ervaren hebben.
Datum van verblijf: mei 2024
Kamertip: Je kan Bart en Evert altijd aanspreken als je toch nog andere wensen hebt.
Reistype: Bezocht met een partner
5,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
5,0 van 5 bollenKamers
5,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenHygiëne
5,0 van 5 bollenService
5,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
7.7 km van Boutique hotel Het Bloemenhof
  • ZenHotels.com
8.6 km van Boutique hotel Het Bloemenhof
Meer hotels in Brugge bekijken
Beoordeeld op 14 april 2024 via mobiele applicatie

Bloemenhof is een échte aanrader! Evert is een fantastische gastheer en met de steun van de al even rustige en vriendelijke Bart slagen ze erin om van Bloemenhof een plek te maken waar je graag naar terugkomt. De ontvangst was heel hartelijk, Evert geeft je een warme welkom waardoor je direct een thuisgevoel krijgt. De kamers zijn zoals je mag verwachten, heel proper en verzorgd en charmant. De heerlijke bedden bezorgen je een zalige nachtrust. Het ontbijt wordt aan de tafel gebracht en is uitgebreid, spiegeleitje met spek, zelfgemaakte lekkere confituur én verrassing op het laatste inclusief. In het hotel is het zowel binnen, in de mooi gedecoreerde salons, als buiten aan het verwarmde zwembad superrelax vertoeven. De meergangendiners die Evert met hart en ziek op tafel tovert zijn van erg hoog niveau en geweldig lekker. Voor onze twee zonen maakte hij zelfs zonder probleem twee heerlijke pizza’s én een extra dessertje klaar. En als mijn zoon naar een croissantje vroeg die spijtig genoeg op waren, lag er devolgende dag één op zijn bord met strikje rond. Details die het verschil maken. Topverblijf dus!!

Datum van verblijf: april 2024
Beoordeeld op 26 maart 2024

Net terug van een heerlijk weekend bij Evert en Bart. Ze zijn de perfecte gastheren, vriendelijk, zorgzaam en attent. Het was voor ons de 4de keer en het is altijd fijn om hier te verblijven. Het ontbijt is uitgebreid, broodjes, brood, lekkere koeken, zelfgemaakte confituur, kaas, vleeswaren, yoghurt... kortom te veel om op te noemen. Diner ook zeer verfijnd en lekker, mooi gepresenteerd en meer dan voldoende. Het hotel ligt in een rustige omgeving op korte afstand van Brugge en andere kuststeden. Ideale uitvalsbasis voor wandelingen en fietstochten. Zeker een aanrader.

Datum van verblijf: maart 2024
Beoordeeld op 22 maart 2024

Waar klasse en charme hand in hand gaan! Sublieme ervaring, alles tot in de puntjes verzorgd, het eten is er subliem en de bediening en ontvangst uiterst hartelijk. Prachtige tuin, betoverend interieur, heerlijk bed, grote kamer en alle comfort aanwezig. Het ontbijt is ontzettend uitgebreid en alles van hoogste kwaliteit. Zoek je de rust met een vleugje verfijning? Bij Bloemenhof en de gastheren vind je het helemaal!

Datum van verblijf: maart 2024
Beoordeeld op 11 februari 2024 via mobiele applicatie

Wat hebben we genoten van ons verblijf in het Bloemenhof. Het begon met een warm onthaal. De kamer was heel stijlvol ingericht. Voor we aan het 5-gangendiner begonnen konden we een aperitiefje drinken in het supergezellig salon. Evert heeft ons echt omvergeblazen met zijn kookkunsten. Wat een talent! Zondagmorgen nog genoten van een zeer mooi ontbijt dat aan tafel werd gebracht. We sloten ons weekend af met een fietstochtje met de tandem. Hiervoor kregen we nog een fietsroute mee dat op onze persoonlijke wensen was afgestemd. Het Bloemenhof is echt een absolute aanrader

Datum van verblijf: februari 2024
Beoordeeld op 11 februari 2024

Evert en Bart zijn hele vriendelijke en gastvrije uitbaters, niets is hen te veel!

Evert is de chef in de keuken, hij tovert culinaire gerechten op tafel op hoogstaand niveau (neem zeker de 5-gangen menu)

Ook het ontbijt is heel uitgebreid en aan tafel geserveerd.

Ook de kamers zijn comfortabel en ruim ingericht. Alsook de badkamer met comfortabele inloopdouche.

Ideaal gelegen om een uitstapje te maken naar Brugge en de kust, alsook om te fietsen🚲

Echt een aanrader👍 en wij komen zeker terug!

Kamertip: Neem zeker de culinaire 5-gangenmenu en laat je verwennen door Everts kookkunsten en de bijpassende wijnen daarbij🍷🍇
Datum van verblijf: februari 2024