“Manifique ! ”

Heerlijk eten !
Zalig grote porties !
Mega vriendelijke baas !
Top bediening !

Alleen maar positief over deze zaak !

Datum van bezoek: februari 2019

3 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel goed gegeten. De porties waren ruim en het eten goed qua kwaliteit. Sfeervolle inrichting.
Onze ober was zeer vriendelijk.

Datum van bezoek: februari 2019
11 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Om een heel drukke zondag naar de kerstmarkt. Alles resto's zaten volledig vol. Niet makkelijk een tafeltje te vinden voor 5 met een buggy er nog bij. Bij Chi Chi's heel hartelijk ontvangen en er werd voor ons een tafel voorzien. Als versnapering kregen we eerst tortilla's met een pittig dipsausje. Snelle bediening! De tortilla met kip genomen als voorgerecht en als hoofdgerecht de fajita met kip. Heeeerlijk!!!!!! Lekker eten en een correcte prijs. Wij gaan alvast nog eens terug. Een aanrader voor als je eens iets anders wil dan de Belgische keuken en iets pittiger ☺️

Datum van bezoek: december 2018
3 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Geluncht bij dit Tex-Mex restaurant. We hadden een mexicaans mix gerecht en een chili con carne. Vooraf wat taco's.

Datum van bezoek: november 2018
8 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

De quesedillas met kip is erg lekker, dit wordt geserveerd met crème fraiche en lekkere guacamole! Zeker genoeg voor een lunch.

Datum van bezoek: augustus 2018

Reizigers die Chi Chi's bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen
Brugge, West-Vlaanderen

In Chi Chi's geweest? Deel je ervaringen!