Annemie32
Tilburg, Nederland

Aangenaam verblijf

Beoordeling van Hotel Rosenburg
4,0 van 5 bollen3 apr 2024 beoordeeld
Wij hadden een gezinskamer, voor 4 personen, ruim, goede bedden, goede badkamer, alles was goed schoon en hygiëne is op hoog niveau. Prima en verzorgd ontbijt. Hotel is rustig gelegen en op loopafstand van het historisch centrum. Vooraf reserveren voor de parkeergarage van het hotel € 20 is super fijn. Goed geregeld.

Minpunten · Ik vind de ontvangsthal met lounge met de mogelijkheid om iets te drinken sfeerloos. Nodigt niet uit om daar even te chillen. Ontbijtruimte is leuk in een serre/patio.
De bagage in beheer zetten kan mi beter; label de koffers op de eigenaren en ophalen op vertoon van je label/reçu en de koffers in een afgesloten ruimte zetten. Dit ter voorkoming van eventuele diefstal.
Datum van verblijf: maart 2024
Reistype: Bezocht met familie
4,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
4,0 van 5 bollenKamers
5,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenHygiëne
4,0 van 5 bollenService
5,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
0.4 km van Hotel Rosenburg
  • Vio.com
0.9 km van Hotel Rosenburg
Meer hotels in Brugge bekijken
Beoordeeld op 6 september 2023

Goede parkeergelegenheid bij het hotel.vriendelijk personeel. Zeer fijne bedden op de kamer. Lekker rustig aan de Coupure met de jachthaven vlakbij. Toch dichtbij het centrum zodat je alles lopend kan bereiken.

Datum van verblijf: september 2023
Beoordeeld op 3 augustus 2023 via mobiele applicatie

Hotel met een prima ligging. Vlakbij het centrum, maar toch rustig. Zeer vriendelijk onthaal. De kamers kunnen een update gebruiken, maar waren wel proper, en voorzien van al het nodige.
Ook handig is het feit dat je een parkeerplaats kan huren in een afgesloten parking.

Kamertip: Zeker de parkeerplaats op voorhand reserveren.
Datum van verblijf: augustus 2023
Beoordeeld op 24 juli 2023

Wij hebben genoten van ons weekend in “Rosenburg Hotel”. Vriendelijke bediening, de kamers waren proper. Wat ik ook zo fijn vond is dat het authentiek is het maakt het geheel mooi af om in Brugge te verblijven. Ik vind het een aanrader en wij gaan zeker nog eens terug. Het was aangenaam en relaxt om daar te verblijven.

Datum van verblijf: juli 2023
Beoordeeld op 22 juli 2023 via mobiele applicatie

Op de zachte bedden na geen opmerkingen.
Het ontbijt is goed, vriendelijk personeel, de kamer is ruim, goede douche en toilet op de kamer. Locatie is prima. Leuk uitzicht op de gracht. Mogelijkheid voor een drankje aan de bar.
De bedden zijn zacht, dat is het enige minpunt.

Datum van verblijf: juli 2023
Beoordeeld op 23 mei 2023

Prima hotel met alles op loopafstand in de buurt en erg vriendelijke mensen
Het enigste wat voor ons iets minder was is dat de bedden voor ons iets te zacht waren
Hebben ons er prima vermaakt
De privé parking is ook erg makkelijk

Datum van verblijf: mei 2023