Hans-Peter R

Fijn hotel vlakbij het centrum

Beoordeling van Hotel Rosenburg
5,0 van 5 bollen6 sep 2023 beoordeeld
Goede parkeergelegenheid bij het hotel.vriendelijk personeel. Zeer fijne bedden op de kamer. Lekker rustig aan de Coupure met de jachthaven vlakbij. Toch dichtbij het centrum zodat je alles lopend kan bereiken.
Datum van verblijf: september 2023
Reistype: Bezocht met familie
Is er een probleem met deze beoordeling?
Roomservice
  • Booking.com
1.6 km van Hotel Rosenburg
Meer hotels in Brugge bekijken
Beoordeeld op 3 augustus 2023 via mobiele applicatie

Hotel met een prima ligging. Vlakbij het centrum, maar toch rustig. Zeer vriendelijk onthaal. De kamers kunnen een update gebruiken, maar waren wel proper, en voorzien van al het nodige.
Ook handig is het feit dat je een parkeerplaats kan huren in een afgesloten parking.

Kamertip: Zeker de parkeerplaats op voorhand reserveren.
Datum van verblijf: augustus 2023
Beoordeeld op 24 juli 2023

Wij hebben genoten van ons weekend in “Rosenburg Hotel”. Vriendelijke bediening, de kamers waren proper. Wat ik ook zo fijn vond is dat het authentiek is het maakt het geheel mooi af om in Brugge te verblijven. Ik vind het een aanrader en wij gaan zeker nog eens terug. Het was aangenaam en relaxt om daar te verblijven.

Datum van verblijf: juli 2023
Beoordeeld op 22 juli 2023 via mobiele applicatie

Op de zachte bedden na geen opmerkingen.
Het ontbijt is goed, vriendelijk personeel, de kamer is ruim, goede douche en toilet op de kamer. Locatie is prima. Leuk uitzicht op de gracht. Mogelijkheid voor een drankje aan de bar.
De bedden zijn zacht, dat is het enige minpunt.

Datum van verblijf: juli 2023
Beoordeeld op 23 mei 2023

Prima hotel met alles op loopafstand in de buurt en erg vriendelijke mensen
Het enigste wat voor ons iets minder was is dat de bedden voor ons iets te zacht waren
Hebben ons er prima vermaakt
De privé parking is ook erg makkelijk

Datum van verblijf: mei 2023
Beoordeeld op 3 april 2023

Heerlijk weekendje Brugge. Hotel was zeer schoon, personeel heel vriendelijk en gastvrij en goed ontbijt. Hotel licht iets buiten centrum maar alles is goed te lopen in Brugge. De familiekamer is een echte aanrader als je met één gezin in een kamer wil slapen.

Kamertip: Parkeren vooraf boeken
Datum van verblijf: april 2023