Stefanie B

Aanrader

Beoordeling van Hotel Rosenburg
5,0 van 5 bollen24 jul 2023 beoordeeld
Wij hebben genoten van ons weekend in “Rosenburg Hotel”. Vriendelijke bediening, de kamers waren proper. Wat ik ook zo fijn vond is dat het authentiek is het maakt het geheel mooi af om in Brugge te verblijven. Ik vind het een aanrader en wij gaan zeker nog eens terug. Het was aangenaam en relaxt om daar te verblijven.
Datum van verblijf: juli 2023
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
  • Agoda.com
  • Booking.com
1.6 km van Hotel Rosenburg
Meer hotels in Brugge bekijken
Beoordeeld op 22 juli 2023 via mobiele applicatie

Op de zachte bedden na geen opmerkingen.
Het ontbijt is goed, vriendelijk personeel, de kamer is ruim, goede douche en toilet op de kamer. Locatie is prima. Leuk uitzicht op de gracht. Mogelijkheid voor een drankje aan de bar.
De bedden zijn zacht, dat is het enige minpunt.

Datum van verblijf: juli 2023
Beoordeeld op 23 mei 2023

Prima hotel met alles op loopafstand in de buurt en erg vriendelijke mensen
Het enigste wat voor ons iets minder was is dat de bedden voor ons iets te zacht waren
Hebben ons er prima vermaakt
De privé parking is ook erg makkelijk

Datum van verblijf: mei 2023
Beoordeeld op 3 april 2023

Heerlijk weekendje Brugge. Hotel was zeer schoon, personeel heel vriendelijk en gastvrij en goed ontbijt. Hotel licht iets buiten centrum maar alles is goed te lopen in Brugge. De familiekamer is een echte aanrader als je met één gezin in een kamer wil slapen.

Kamertip: Parkeren vooraf boeken
Datum van verblijf: april 2023
Beoordeeld op 19 februari 2023 via mobiele applicatie

Het hotel komt niet helemaal overeen met de plaatjes op de website. Het hotel doet wat oud en oudbollig aan. In de lobby is weinig sfeer en er klinkt pianomuziek.
De dames bij de receptie zijn uiterst behulpzaam en attent.
De kamers zijn niet erg modern. De televisie had (ondanks een CL+ kaart) alleen maar enkele Belgische zenders. En dan een stuk of 5 maar.
De bedden lagen prima en het bad met douche was groot genoeg om lekker in te relaxen.
Het ontbijt was voldoende maar ook niet erg uitgebreid.
De afstand tot het centrum was goed aan te lopen. Helaas heeft Brugge een duur parkeerbeleid (> €20 per dag) Daardoor was het beter om de auto bij het station te plaatsen (alsnog ruim €6 per dag).
Brugge (oude gedeelte) zelf is een mooie karakteristieke stad en er is voldoende te doen en te bekijken.
Wel een overkill aan wafels/chocola/bier.

Kamertip: Parkeren is duur. Kijk goed waar je goedkoper kunt parkeren.
Datum van verblijf: februari 2023
Beoordeeld op 19 februari 2023

Charmant hotel, mooi en rustig gelegen en toch op wandelafstand van het centrum (10 min.) en het station (20 min.). Zeer goed ontbijt (lekker vers brood, eitjes, vers fruit, lekkere yoghurt enz.). De kamer was ruim , netjes, met een goed bed en met uitzicht op het water (Coupure)

Datum van verblijf: februari 2023