Arnold Z
Streefkerk, Nederland

Top hotel

Beoordeling van Hotel Rosenburg
5,0 van 5 bollen23 mei 2023 beoordeeld
Prima hotel met alles op loopafstand in de buurt en erg vriendelijke mensen
Het enigste wat voor ons iets minder was is dat de bedden voor ons iets te zacht waren
Hebben ons er prima vermaakt
De privé parking is ook erg makkelijk

Datum van verblijf: mei 2023
Reistype: Bezocht met een partner
5,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
5,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenService
Is er een probleem met deze beoordeling?
Geen aanbetaling vereist
  • Lol.travel
Restaurant
Meer hotels in Brugge bekijken
Beoordeeld op 3 april 2023

Heerlijk weekendje Brugge. Hotel was zeer schoon, personeel heel vriendelijk en gastvrij en goed ontbijt. Hotel licht iets buiten centrum maar alles is goed te lopen in Brugge. De familiekamer is een echte aanrader als je met één gezin in een kamer wil slapen.

Kamertip: Parkeren vooraf boeken
Datum van verblijf: april 2023
Beoordeeld op 19 februari 2023 via mobiele applicatie

Het hotel komt niet helemaal overeen met de plaatjes op de website. Het hotel doet wat oud en oudbollig aan. In de lobby is weinig sfeer en er klinkt pianomuziek.
De dames bij de receptie zijn uiterst behulpzaam en attent.
De kamers zijn niet erg modern. De televisie had (ondanks een CL+ kaart) alleen maar enkele Belgische zenders. En dan een stuk of 5 maar.
De bedden lagen prima en het bad met douche was groot genoeg om lekker in te relaxen.
Het ontbijt was voldoende maar ook niet erg uitgebreid.
De afstand tot het centrum was goed aan te lopen. Helaas heeft Brugge een duur parkeerbeleid (> €20 per dag) Daardoor was het beter om de auto bij het station te plaatsen (alsnog ruim €6 per dag).
Brugge (oude gedeelte) zelf is een mooie karakteristieke stad en er is voldoende te doen en te bekijken.
Wel een overkill aan wafels/chocola/bier.

Kamertip: Parkeren is duur. Kijk goed waar je goedkoper kunt parkeren.
Datum van verblijf: februari 2023
Beoordeeld op 19 februari 2023

Charmant hotel, mooi en rustig gelegen en toch op wandelafstand van het centrum (10 min.) en het station (20 min.). Zeer goed ontbijt (lekker vers brood, eitjes, vers fruit, lekkere yoghurt enz.). De kamer was ruim , netjes, met een goed bed en met uitzicht op het water (Coupure)

Datum van verblijf: februari 2023
Beoordeeld op 19 november 2022

Leuk hotel mooie uitvalbasis voor de binnenstad te bezoeken, wel erg gehorig toilet hoor je door gespoeld worden van de andere kamers .
nachts konden we onze buren horen dat ze met iets anders bezig waren dan slapen. Parkeren in de privé parkeergarage kost 20 euro per dag. Let op dat als je via Booking.com reserveert dat het ontbijt er bij zit nu kosten het ons 16 euro pp extra.
Om te eten en drinken in Brugge reken dat de prijzen 25 tot 30% hoger licht als in Nederland.

Datum van verblijf: november 2022
Beoordeeld op 5 september 2022 via mobiele applicatie

Fijne ontvangst door de gastvrouw, gelijk een uitleg over wat te doen in de omgeving. Goed ontbijt en niet geheel onbelangrijk goede bedden. Ook het parkeren 2 straten van het hotel vandaan is goed geregeld. Op loopafstand van het oude centrum.

Datum van verblijf: september 2022