“T”

#food
Geclassificeerd als nr. 33 van 749 Restaurants in Brugge
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Wijk: St. Pieters
Beschrijving: #food is niet zomaar een restaurant. We serveren geen klassieke keuken, maar zeker geen fast food: we houden ervan om jullie buikjes gelukkig te maken met gezonde comfortfood! Hou je van een lekker stuk vlees? Probeer dan onze sappige burgers of hartige lasagnes. Meer into swimming? Dan verwennen we je met heerlijke papillot of frisse salades. Omdat vegetarisch zooo 2016 is, bieden we geen vegetarische opties, maar krijg je meteen een pak heerlijke vegan gerechten voorgeschoteld. Onze desserts zijn standaard plantaardig, maar geloof ons: ze zijn even lekker en romig als de heavy versies :) Allergenen zijn bij ons geen probleem: ze staan duidelijk in de kaart en we geven je graag uitleg. Never judge a book by its cover en probeer ons restaurant uit: je zal versteld staan :) Tot gauw!
3 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Culinair genot op hoog niveau.
Hier vanavond gegeten met mijn echtgenoot.
Wij waren aangenaam verrast.
Niet alleen het warme welkom , ook de uiterst verfijnde spijzen en dranken hebben ons een heerlijke avond bezorgd.
Zeer aan te bevelen !

Datum van bezoek: september 2022

15 april 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Gisterenavond ben ik met vriendin iets gaan eten in #Food, Scheepsdalelaan 37 te Brugge. Ik was natuurlijk al bekend met de heerlijke dagverse gezonde gerechten uit de automaat van PlanB , de automatenshop in het centrum van Loppem, waar ik toch heel geregeld langs ga. Mijn bewondering voor de creativiteit van de chef, Dave Ruysschaert, is nog gestegen na mijn bezoek aan het restaurant langs de Scheepsdalelaan. De passie waarmee Dave zijn gerechtjes bereidt en samenstelt is, wordt niet alleen bevestigd door de smaak, maar is ook zichtbaar in de kunstwerkjes die je voorgeschoteld krijgt. Een chef die met hart en ziel in de keuken staat en die er op staat zijn klanten zelf te bedienen en wat uitleg te geven. Hij wordt bijgestaan door zijn partner, een warme vriendelijk persoon die ons van harte heeft ontvangen en ons van heerlijke drankjes heeft voorzien. En dit alles in een gezellig kader. Nog maar eens bewezen dat vegetarisch, gluten en lactosevrij alles behalve saai hoeft te zijn, in tegendeel. Er is ook mogelijkheid tot vlees of vis. Na 2 fantastische voorgerechtjes heb ik gekozen voor de Portugese groentenschotel als hoofdgerecht. Ik koos de vegetarische optie, naast de schotel met sardienen en zeevruchten. Daarna kwam het overheerlijke dessert, die bijzonder licht was. #Food, je hebt er een fan bij! Ik ben alvast benieuwd naar de menu voor volgende maand. Jullie zijn Top!

Datum van bezoek: april 2022
28 november 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk en volledig plantaardig gegeten! Vlees en vis zijn optioneel. Super vriendelijke, vlotte en verzorgde bediening. Wie goed oplet hoort de naar nummers vernoemde gerechten ook terugkomen in de playlist ;-) Een aanrader!

Datum van bezoek: november 2021
11 oktober 2020 beoordeeld

We kwamen hier per toeval terecht (na gebruik Tripadvisor in de buurt van ziekenhuis), maar wat een meevaller!
- aankomst : zeer vriendelijke en vooral super coronaproof onthaald. Mooie afstand tussen de tafels, handgel bij aankomst EN op de tafel, en tevens voor elke klant een eigen handdoekje dat je kan gebruiken bij handen wassen. Je kan gebruik maken van een menukaart maar na gebruik wordt gevraagd deze aan de kant te leggen zodat ze gereinigd kan worden.
- interieur: modern met oog voor details en vooral zeer verzorgd
- bediening: hier kan ik alleen TOP zeggen, zeer (klant)vriendelijk
- gerechten: ze bieden een beperkte maar bijzondere kaart aan. Er wordt gewerkt met verse producten. Sublieme afwerking met eetbare bloemen, en wat een streling voor oog en smaakpapillen. Als we hadden gedurfd hadden we onze bordjes afgelikt ;-) De foto's die ik toevoeg spreken voor zich. Wij aten de chili con carne en de kyoto (japans vleesgerecht). Ook de wijnen waren subliem.

Als 12/10 bestond, dan was het zeker voor deze zaak. Wij komen hier zeker terug, het is de rit meer dan waard. Volgende keer willen we het menu dat ze aanbieden eens uitproberen, we kijken er al naar uit.

Datum van bezoek: oktober 2020
6 september 2020 beoordeeld

Ik ging gewoon een avondje iets eten met een vriendin, zij had het restaurant uitgekozen en dan heb ik last minute snel gereserveerd... wat ik op mijn bord kreeg had ik totaal niet verwacht ! Echt een verrassing, maar een super verrassing dan wel ! Alles is top in de zaak, de hygiëne, bediening, maar zeker en vast het eten en drinken zelf. Het was een plezier voor het oog en voor de maag

Datum van bezoek: september 2020

Reizigers die #food bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

Brugge, West-Vlaanderen

In #food geweest? Deel je ervaringen!