“Van een belevenis gesproken... TOP op alle vlakken. Een ware streling voor oog en smaakpapillen!”
Beoordeling van #food

#food
Geclassificeerd als nr. 37 van 729 Restaurants in Brugge
Dineropties: Diner, Lunch, Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Wijk: St. Pieters
Beschrijving: #food is niet zomaar een restaurant. We serveren geen klassieke keuken, maar zeker geen fast food: we houden ervan om jullie buikjes gelukkig te maken met gezonde comfortfood! Hou je van een lekker stuk vlees? Probeer dan onze sappige burgers of hartige lasagnes. Meer into swimming? Dan verwennen we je met heerlijke papillot of frisse salades. Omdat vegetarisch zooo 2016 is, bieden we geen vegetarische opties, maar krijg je meteen een pak heerlijke vegan gerechten voorgeschoteld. Onze desserts zijn standaard plantaardig, maar geloof ons: ze zijn even lekker en romig als de heavy versies :) Allergenen zijn bij ons geen probleem: ze staan duidelijk in de kaart en we geven je graag uitleg. Never judge a book by its cover en probeer ons restaurant uit: je zal versteld staan :) Tot gauw!
2 weken geleden beoordeeld

We kwamen hier per toeval terecht (na gebruik Tripadvisor in de buurt van ziekenhuis), maar wat een meevaller!
- aankomst : zeer vriendelijke en vooral super coronaproof onthaald. Mooie afstand tussen de tafels, handgel bij aankomst EN op de tafel, en tevens voor elke klant een eigen handdoekje dat je kan gebruiken bij handen wassen. Je kan gebruik maken van een menukaart maar na gebruik wordt gevraagd deze aan de kant te leggen zodat ze gereinigd kan worden.
- interieur: modern met oog voor details en vooral zeer verzorgd
- bediening: hier kan ik alleen TOP zeggen, zeer (klant)vriendelijk
- gerechten: ze bieden een beperkte maar bijzondere kaart aan. Er wordt gewerkt met verse producten. Sublieme afwerking met eetbare bloemen, en wat een streling voor oog en smaakpapillen. Als we hadden gedurfd hadden we onze bordjes afgelikt ;-) De foto's die ik toevoeg spreken voor zich. Wij aten de chili con carne en de kyoto (japans vleesgerecht). Ook de wijnen waren subliem.

Als 12/10 bestond, dan was het zeker voor deze zaak. Wij komen hier zeker terug, het is de rit meer dan waard. Volgende keer willen we het menu dat ze aanbieden eens uitproberen, we kijken er al naar uit.

Datum van bezoek: oktober 2020

6 september 2020 beoordeeld

Ik ging gewoon een avondje iets eten met een vriendin, zij had het restaurant uitgekozen en dan heb ik last minute snel gereserveerd... wat ik op mijn bord kreeg had ik totaal niet verwacht ! Echt een verrassing, maar een super verrassing dan wel ! Alles is top in de zaak, de hygiëne, bediening, maar zeker en vast het eten en drinken zelf. Het was een plezier voor het oog en voor de maag

Datum van bezoek: september 2020
8 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Gisteren bij #Food gegeten. Het is een klein restaurant met een binnenplaatsje. Alles is top verzorgd. We zijn, vanwege de hittegolf, binnen gaan zitten. We kozen het vegan 3 gangenmenu. Erg lekker. De kok maakte voor ons allebei een verschillend gerecht bediening. Echt abondje uitper gang. Erg lekker, creatief en erg mooi opgemaakt. De zelfgemaakte ijsthee was heerlijk ,zo ook de rose. Vriendelijke

Datum van bezoek: augustus 2020
4 juli 2020 beoordeeld

Met 4 pers de verrassingsmenu genomen en wauw wat een verrassing. Alles superlekker. Wij waren er voor de 1ste keer en komen zeker terug.

Datum van bezoek: juli 2020
9 mei 2020 beoordeeld

Leuk concept, de afhaalmachine vooraan de zaak. Creatieve gerechtjes aan democratische prijzen. We kozen voor de pompoenlasagne. Helaas is deze sterk tegen gevallen. Zoetzure saus ovetheerste qua smaak (vreemde keuze), de lasagne blaadjes smaakten niet lekker en we vermoeden dat diepvrieswortels gebruikt werden (helaas smakeloos). Tot slot vonden we ook een haar in gerecht! Dit bezoek was zeker eenmalig voor ons.

Datum van bezoek: mei 2020
Hashtagfoodbrugge, Eigenaar van #food, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 mei 2020

Hoi Justine,

Bedankt voor de complimenten over ons concept. Jammer dat de pompoenlasagne niet is bevallen: het is een wintergerecht dat in deze periode normaal niet in de automaat zit, maar we blijven het maken op vraag van onze vaste gasten. De smaken zijn inderdaad anders dan een traditionele lasagne, omdat alles glutenvrij en lactosevrij is (de lasagnebladen zijn op basis van gele linzen, de saus op basis van rijstmeel en amandelmelk, ...): dat is aanpassen als je gewoon bent om tarwe te eten. Er zijn inderdaad diepvriesworteltjes gebruikt, maar die zouden door de zwarte peper, kurkuma, curry en kervel niet smakeloos mogen zijn. Heel bizar dat jullie een haar in het gerecht vonden, aangezien ik met een haarband werk in de keuken.
Zoals je misschien kon zien, zijn we dagelijks aanwezig in het restaurant: indien er iets tegenvalt, had je zeker even mogen aanbellen om ons dat te melden: we zouden meteen 'to the rescue' zijn gekomen en je gerecht hebben vervangen bij een kwaliteitsprobleem (niemand is feilloos, you know).

Heel erg jammer om dit te moeten lezen op TripAdvisor, in een periode waar alle restaurants heel hard hun best moeten doen om hun hoofd boven water te houden... Dit motiveert me echt! Bedankt!

Reizigers die #food bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

Brugge, West-Vlaanderen

In #food geweest? Deel je ervaringen!