“Heel lekker, super orgineel.”
Beoordeling van #food

#food
Geclassificeerd als nr. 37 van 737 Restaurants in Brugge
Dineropties: Diner, Lunch, Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Beschrijving: #food is niet zomaar een restaurant. We serveren geen klassieke keuken, maar zeker geen fast food: we houden ervan om jullie buikjes gelukkig te maken met gezonde comfortfood! Hou je van een lekker stuk vlees? Probeer dan onze sappige burgers of hartige lasagnes. Meer into swimming? Dan verwennen we je met heerlijke papillot of frisse salades. Omdat vegetarisch zooo 2016 is, bieden we geen vegetarische opties, maar krijg je meteen een pak heerlijke vegan gerechten voorgeschoteld. Onze desserts zijn standaard plantaardig, maar geloof ons: ze zijn even lekker en romig als de heavy versies :) Allergenen zijn bij ons geen probleem: ze staan duidelijk in de kaart en we geven je graag uitleg. Never judge a book by its cover en probeer ons restaurant uit: je zal versteld staan :) Tot gauw!
10 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel lekker, super orgineel. Correcte prijzen! Probeer zeker eens het dessert “asbak” uit. Echt lekker!

Datum van bezoek: februari 2020

5 februari 2020 beoordeeld

Aan iedereen die nog nooit naar #food geweest is: dit id een absolute aanrader! Reeds verschillende keren geweest en deze mannen hebben mij nog nooit teleurgesteld. Ik zou zeggen: gewoon doen! Dit concept is af! Op alle vlakken!

Datum van bezoek: januari 2020
15 december 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor de tweede maal langsgeweest en terug enorm van genoten! Bewijs dat gezond eten echt wel heerlijk kan zijn! De passie waarmee ze dit restaurant runnen vind je zowel in de bediening als de gerechten terug!
Kijk al uit naar ons volgend bezoekje!

13 december 2019 beoordeeld

Moderne en hippe sfeer. Vriendelijk bediening (incl. attentie t.g.v. sinterklaas). Uitgebreide kaart, ook voor veganisten.
Ik nam een apero (gin, 13 euro), de visschotel met rode curry, thaise groenten (Bangkok, 25 euro), een fles spuitwater (5.9 euro) en een koffie (americano 4.9 euro).
Zeer lekkere visschotel. Spicy (maar opeens super spicy toen ik op een pepertje beet....;-). Leuk adres, lekker.

9 december 2019 beoordeeld

Ik ging een paar keer in #food eten toen het restaurant zich nog in centrum Brugge bevond. Om de verjaardag van mijn schoonmoeder te vieren, wou ik zorgen voor een unieke ervaring en deze hadden we zoals verwacht in #food. Het restaurant is enorm gegroeid sinds mijn vorige bezoek. We werden heel vriendelijk onthaald en de ganse avond met de glimlach bediend. Elke hap was puur genieten. Leuk om de chefkok ook af en toe te zien verschijnen om zijn gerechtjes op te dienen. De mannen hebben een heel authentiek concept gecreëerd. Chapeau voor hun harde werk elke dag opnieuw!

Datum van bezoek: december 2019

Reizigers die #food bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

Brugge, West-Vlaanderen

In #food geweest? Deel je ervaringen!