“Een aanrader! ”
Beoordeling van #food

#food
Reserveren met
#food is niet beschikbaar via onze online partner voor de tijd die je hebt geselecteerd.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 33 van 804 Restaurants in Brugge
Dineropties: Lunch, Na sluitingstijd, Ontbijt, Diner, Reserveringen
Beschrijving: #food is niet zomaar een restaurant. We serveren geen klassieke keuken, maar zeker geen fast food: we houden ervan om jullie buikjes gelukkig te maken met gezonde comfortfood! Hou je van een lekker stuk vlees? Probeer dan onze sappige burgers of hartige lasagnes. Meer into swimming? Dan verwennen we je met heerlijke papillot of frisse salades. Omdat vegetarisch zooo 2016 is, bieden we geen vegetarische opties, maar krijg je meteen een pak heerlijke vegan gerechten voorgeschoteld. Onze desserts zijn standaard plantaardig, maar geloof ons: ze zijn even lekker en romig als de heavy versies :) Allergenen zijn bij ons geen probleem: ze staan duidelijk in de kaart en we geven je graag uitleg. Never judge a book by its cover en probeer ons restaurant uit: je zal versteld staan :) Tot gauw!
2 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Dit stond al lang op ons verlanglijstje! En wat jammer dat we niet eerder gekomen zijn. Een super vriendelijke ontvangst, zeer aangenaam en origineel interieur. Geen geheimen want een super toffe open keuken. We gingen voor het 3 gangen menu, overheerlijke soep speciaal gekruid met zelfgemaakt brood. Hoofdschotel was zalm met pasta, ook weer super geserveerd en perfect gekruid. Wortelcake als dessert, een zeer aparte smaak maar super! Vanaf dat je hier een voet binnenzet voel je je hier welkom en de gerechten zijn met liefde gemaakt, dat zie je aan je bord en proef je gewoon! Hier komen we zeker terug!

Datum van bezoek: februari 2019

2 februari 2019 beoordeeld

Heel lekkere en originele keuken in een gezellige setting met top bediening!
Een plaats waar wij ons thuis voelen en zonder zorgen kunnen genieten.

Datum van bezoek: februari 2019
10 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

#overdrevenlekker #plaatjesvangerechten #supervriendelijkebediening #topkaart #hart&ziel #genieten #origineel #gezelligesetting #veggievriendelijk #allergievriendelijk #njam #mmmmmm #waauw!

Datum van bezoek: januari 2019
8 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Zoals de titel het zegt: een topadresje in Brugge, zo eentje die je liever voor jezelf houdt en enkel wil delen met je vrienden :)
Uniek concept en vooral superlekker waar ik toch altijd probeer een
plaatsje in mijn buik vrij te houden voor het dessert!
Elk gerechtje, van tapa tot de crumble op je desserbord wordt als een waar schilderijtje op je bord getoverd en daarbovenop zijn de smaken altijd vernieuwend en gewoonweg top.

Ik ben volledig fan van jullie keuken en maar ook van jullie warme ontvangst keer na keer!

Datum van bezoek: januari 2019
8 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Supervriendelijk!!!
Gezonde en mega lekkere creatieve gerechten, mooi gedresseerd in een enorm gezellig kader!!! Toprestaurant... en een paradijs ook voor de vegetariër!!!
#gezond #health #art #smile #meat #fish #veggie

Datum van bezoek: november 2018

Reizigers die #food bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In #food geweest? Deel je ervaringen!