“Favoriete keuken”
Beoordeling van #food

#food
Reserveren met
#food is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 35 van 799 Restaurants in Brugge
Dineropties: Lunch, Na sluitingstijd, Ontbijt, Diner, Reserveringen
Beschrijving: #food is niet zomaar een restaurant. We serveren geen klassieke keuken, maar zeker geen fast food: we houden ervan om jullie buikjes gelukkig te maken met gezonde comfortfood! Hou je van een lekker stuk vlees? Probeer dan onze sappige burgers of hartige lasagnes. Meer into swimming? Dan verwennen we je met heerlijke papillot of frisse salades. Omdat vegetarisch zooo 2016 is, bieden we geen vegetarische opties, maar krijg je meteen een pak heerlijke vegan gerechten voorgeschoteld. Onze desserts zijn standaard plantaardig, maar geloof ons: ze zijn even lekker en romig als de heavy versies :) Allergenen zijn bij ons geen probleem: ze staan duidelijk in de kaart en we geven je graag uitleg. Never judge a book by its cover en probeer ons restaurant uit: je zal versteld staan :) Tot gauw!
2 weken geleden beoordeeld

Heel lekkere en originele keuken in een gezellige setting met top bediening!
Een plaats waar wij ons thuis voelen en zonder zorgen kunnen genieten.

Datum van bezoek: februari 2019

10 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

#overdrevenlekker #plaatjesvangerechten #supervriendelijkebediening #topkaart #hart&ziel #genieten #origineel #gezelligesetting #veggievriendelijk #allergievriendelijk #njam #mmmmmm #waauw!

8 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Zoals de titel het zegt: een topadresje in Brugge, zo eentje die je liever voor jezelf houdt en enkel wil delen met je vrienden :)
Uniek concept en vooral superlekker waar ik toch altijd probeer een
plaatsje in mijn buik vrij te houden voor het dessert!
Elk gerechtje, van tapa tot de crumble op je desserbord wordt als een waar schilderijtje op je bord getoverd en daarbovenop zijn de smaken altijd vernieuwend en gewoonweg top.

Ik ben volledig fan van jullie keuken en maar ook van jullie warme ontvangst keer na keer!

Supervriendelijk!!!
Gezonde en mega lekkere creatieve gerechten, mooi gedresseerd in een enorm gezellig kader!!! Toprestaurant... en een paradijs ook voor de vegetariër!!!
#gezond #health #art #smile #meat #fish #veggie

Datum van bezoek: november 2018
8 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

De uitbaters van dit restaurant zijn mensen naar mijn hart. Echt, vriendelijk, passioneel in wat ze doen en eerlijk. Ik ben van mening dat de klant koning is als die klant zich hier ook naar gedraagt. In dit restaurant durven ze te zeggen waar het op staat en dat kan ik alleen maar toejuichen. Ik ben heel hard fan van open communicatie. En ja uitbaters van restaurants krijgen heel wat te verduren soms dus chapeau voor deze heren dat ze dit ook durven zeggen.
Naast hun als persoon, is hun eten gewoon overheerlijk! Die borden zijn schilderijtjes, de passie van dave straalt eraf en de smaak is overweldigend!
Dit restaurant is 1 van mijn persoonlijke favorietjes in Brugge.

Datum van bezoek: januari 2019

Reizigers die #food bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In #food geweest? Deel je ervaringen!