“Een aanrader voor iedereen die graag buiten de lijntjes kleurt.”
Beoordeling van #food

#food
Reserveren met
#food is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 43 van 780 Restaurants in Brugge
Dineropties: Diner, Ontbijt, Na sluitingstijd, Lunch, Reserveringen
Beschrijving: #food is niet zomaar een restaurant. We serveren geen klassieke keuken, maar zeker geen fast food: we houden ervan om jullie buikjes gelukkig te maken met gezonde comfortfood! Hou je van een lekker stuk vlees? Probeer dan onze sappige burgers of hartige lasagnes. Meer into swimming? Dan verwennen we je met heerlijke papillot of frisse salades. Omdat vegetarisch zooo 2016 is, bieden we geen vegetarische opties, maar krijg je meteen een pak heerlijke vegan gerechten voorgeschoteld. Onze desserts zijn standaard plantaardig, maar geloof ons: ze zijn even lekker en romig als de heavy versies :) Allergenen zijn bij ons geen probleem: ze staan duidelijk in de kaart en we geven je graag uitleg. Never judge a book by its cover en probeer ons restaurant uit: je zal versteld staan :) Tot gauw!
5 januari 2018 beoordeeld

#food is er vooral voor mensen die eens weg willen van de traditionele keuken. Met een menukaart die verwijst naar muziek verassen ze de klant met eigenzinnige gerechten waar de liefde voor het vak duidelijk naar voor komt.
Het eten is er niet alleen zeer lekker maar ook de presentatie op het bord is een schilderijtje. De porties zijn meer dan voldoende
De bediening is super en verdiend zeker een extra vernoeming.
Het is een totaal beleving die zeer goed in elkaar zit en voor mij een grote aanrader is voor wie graag nieuwe dingen leert kennen.

5 januari 2018 beoordeeld

Al langer had ik mijn oog op #food om een bezoekje te brengen, gisterenavond kwam het ervan. De bediening ontvangt met plezier en geduldig. De inrichting van hun zaak is erg mooi en de zitgelegenheid comfortabel. De gerechten verrassen, worden erg afgewerkt gepresenteerd en zijn correct geprijsd. Het is tevens ook charmant hoe de kok zachtjes meezing/-neuriet met de mooie muziek. Ik kom graag terug!
Gerecht: "Rabiosa" lasagne met chorizo en paprika, aangevuld met een tomatenslaatje en broodje

27 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Echt heerlijk gegeten bij deze zaak. We kwamen hier toevallig uit, maar zou volgende keer zeker gaan! Het was echt een smaaksensatie het eten. Vegetarisch eten was echt goed en lekker! Echt eens iets anders dan al het standaard eten. Ook hebben we de insectenburger gegeten, (partner is niet vegetarisch ;)). Deze viel ook enorm in de smaak! Kortom, twijfel niet en reserveer een tafel!! De moeite waard!

12 juli 2017 beoordeeld

De presentatie van het eten was super, maar de eerst hap was verschrikkelijk! Er was precies een pepervat in gevallen!! Ik had het eigenlijk terug moeten sturen, maar daar ben ik denk ik te vriendelijk voor.

Hashtagfoodbrugge, Eigenaar van #food, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 juli 2017

Beste Sophie,

Bedankt voor uw constructieve review over uw lasagne. Ik wil u ook graag bedanken voor uw eerlijke mening toen u gisteravond aan tafel zat. Toen u in de helft van uw gerecht zat, zijn we komen vragen of alles naar wens was en antwoordde u: "Ja hoor". Bij het afruimen, bleek uw lasagne te gepeperd te zijn (hoewel die zo goed als leeggelepeld was) en meldde u ons dit. Mijn excuses dat we geen gedachten kunnen lezen als u dat bij de eerste hap al vindt...
Als u ons meteen had gemeld dat u het temperament van onze gerechten niet aankon, hadden we u met plezier een alternatief geboden.
Natrappen op internet helpt ons niet meteen vooruit.

Ik wens u alvast veel eetgenot bij onze collega's.

Met culinaire groeten,

Dave & Emmanuel

11 juli 2017 beoordeeld

Een zeer aangename en spontane bediening,een kleine maar leuke vernieuwende kaart,die ook regelmatig wordt aangepast.
De borden waren net schilderijtjes je zou het bijna jammer vinden om er van te eten.
Zeer lekker!
Het enige minpuntje wat mij persoonlijk betreft is het terrasje achteraan waar je echt op elkaar gepropt zit.(we hebben ons dan ook maar in het aangename restaurant gezet.) Hier kom ik zeker terug!

Reizigers die #food bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In #food geweest? Deel je ervaringen!