Priceline
Agoda.com
Meerdere manieren om te betalen
Beoordeeld op 15 april 2023

Het hotel ligt op een perfecte plek voor een stedentrip Brugge. Het personeel is vriendelijk en attent en de parkeergarage onder het hotel is helemaal ideaal. Het hotel is zeer schoon van de lobby waar leuke zitjes zijn tot aan de kamers, heerlijk bed, goede matrassen en ook de schoonmaak van de kamers is top. De ontbijtzaal is ook zeer netjes en het assortiment prima.

Datum van verblijf: april 2023
Beoordeeld op 13 april 2023

Nette kamers, zachte en comfortabele bedden. Nette badkamer met grote douchekop (25 cm breed) en een handdouche. Goed te bedienen airco. Ontbijt lekker uitgebreid en rustige sfeer. Mogelijkheid tot diner, maar gezien de vele leuke restaurantjes in de stad, deze aan ons voorbij laten gaan.

Kamertip: Kijk voor acties, dat scheelde ons een hoop geld.
Datum van verblijf: april 2023
Beoordeeld op 27 maart 2023

Een fijn hotel die perfect gelegen is voor een stedentrip. Kamers zijn niet groot, maar groot genoeg voor een kort verblijf. Verder keurige badkamer en heerlijke bedden. Een zeer uitgebreid en lekker ontbijt die tot 10 uur werd bijgevuld. Zeer vriendelijk personeel die gelijk ook allemaal tips gaf om Brugge te ontdekken. Tip van ons; vraag of er plaats is in de garage onder het hotel. Je kunt per overnachting 20 euro betalen en dan mag je er 2 volledige dagen parkeren. Dat is goedkoper dan in de parkeergarage 't Zand. Wij hebben ook gedineerd in de Morningstar en ook daar prima gegeten voor een goede prijs. Kortom, wij hebben genoten!

Datum van verblijf: maart 2023
Beoordeeld op 5 maart 2023

Goed zakenhotel, op loopafstand van het historische centrum van Brugge. Goede kamers met alle voorzieningen, prijs kwaliteit is OK. Uitgebreid ontbijt. Eigenlijk gewoon goed en zeker een hotel om nog eens terug te komen.

Datum van verblijf: oktober 2022
Beoordeeld op 11 februari 2023 via mobiele applicatie

Heerlijk hotel. Mooie fijn hotel. Perfecte ligging. Gelijk in het centrum. Vriendelijke mensen.
Ook het restaurant . Waar we heerlijk hebben gegeten.
Een aanrader.
Parkeren onder het hotel is zeer makkelijk. Brugge is een zeer leuke plaats. Met mooie bezienswaardigheden.

Datum van verblijf: februari 2023