“Lekkere luikse wafel”

Chez Albert
Geclassificeerd als nr. 1 van 19 Snelle hap in Brugge
Keukens: Belgisch
29 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Een wafel natuur gegeten. Wordt vers gebakken à la minute. Gloeiend heet zo moeten ze zijn. Lekker !

Datum van bezoek: mei 2019

28 december 2018 beoordeeld

Bij Chez Albert hebben ze de beste Luikse wafels van Brugge. Als echte liefhebber van wafels blijft dit toch mijn favoriete adres in Vlaanderen. Enkel op 1 plaats in Luik heb ik er al betere gegeten. Zeker een bezoek waard.

Datum van bezoek: december 2018
11 december 2018 beoordeeld

Superrrrrrr meer kan ik niet zeggen van A tot Z TOP lekker vers veel keuze !En gezellig mooie winkel je kan er ook wafels op een stokje kopen "GoFre" om mee te nemen naar huis als souvenier en ook lekker !de bediening is heel leuk en vriendelijk!wij komen terug

Datum van bezoek: november 2018
18 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Best een gezellig wafel shop met een moderne uitstraling. Hele gave reclame foto. Veel keuzes met toppings. Maar ik vond onze wafels van binnen niet goed gaar. En de schoonmaakbeurt van de wafelijzers met stofzuiger vind ik niet echt hygienisch.

Datum van bezoek: oktober 2018
15 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk vers gebakken wafels, verkrijgbaar met diverse toppings. Zelf een met slagroom en mijn vriend met chocolade. Voor het thuisfront een wafel op een stokje met witte chocolade en mini smarties. Aanrader

Datum van bezoek: oktober 2018

Reizigers die Chez Albert bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In Chez Albert geweest? Deel je ervaringen!