“Top 👌🏼👌🏼👌🏼”

Chez Albert
Geclassificeerd als nr. 1 van 19 Snelle hap in Brugge
Keukens: Belgisch
11 december 2018 beoordeeld

Superrrrrrr meer kan ik niet zeggen van A tot Z TOP lekker vers veel keuze !En gezellig mooie winkel je kan er ook wafels op een stokje kopen "GoFre" om mee te nemen naar huis als souvenier en ook lekker !de bediening is heel leuk en vriendelijk!wij komen terug

Datum van bezoek: november 2018

18 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Best een gezellig wafel shop met een moderne uitstraling. Hele gave reclame foto. Veel keuzes met toppings. Maar ik vond onze wafels van binnen niet goed gaar. En de schoonmaakbeurt van de wafelijzers met stofzuiger vind ik niet echt hygienisch.

Datum van bezoek: oktober 2018
15 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk vers gebakken wafels, verkrijgbaar met diverse toppings. Zelf een met slagroom en mijn vriend met chocolade. Voor het thuisfront een wafel op een stokje met witte chocolade en mini smarties. Aanrader

Datum van bezoek: oktober 2018
1 oktober 2018 beoordeeld

Voor 8 man een bestelling plaatsen en dan binnen enkele minuten met heerlijke wafels weglopen die smaken zoals een échte wafel hoort te smaken! Geen wonder dat je veel mensen op straat met een Chez Albert wafel bakje ziet lopen ;-)

Datum van bezoek: september 2018
27 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

T is moeilijk om er niet 1 te nemen. Als je langsloopt moet je gewoon stoppen. Wafels worden ter plekke gebakken en de aardbeien vers gesneden. Ze zijn niet zuinig met aardbeien en slagroom. Werkelijk heerlijk. Zeker doen!

Datum van bezoek: augustus 2018

Reizigers die Chez Albert bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In Chez Albert geweest? Deel je ervaringen!