“Sfeervol, huiselijk en heerlijk”
Beoordeling van Vino Vino

Vino Vino
Geclassificeerd als nr. 14 van 45 Nachtleven in Brugge
Attractiegegevens
19 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een sfeervol restaurant. Puur en authentiek, een verademing tussen de toeristische en standaard restaurants. Personeel is spontaan en oprecht. Prettige huiselijke sfeer en de tapas zijn heerlijk. Voor een echt goed gevulde maag moet je wel een redelijke zakcentje meenemen. Maar het geld zeker waard!

Datum van activiteit: juli 2017

26 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik ga heel graag eten in de vino vino. De wijn is uitstekend en de hapjes zijn verrassend. Meestal zijn we met 2 ongeveer 50 euro kwijt, inclusief een fles wijn en een 4tal (best grote) hapjes.
Onze favoriet is zonder twijfel de calamares. Ook de patatas bravas en de bruscetta tomaat zijn heerlijk.

Datum van activiteit: maart 2017
15 maart 2017 beoordeeld

Pas enkele maanden geleden deze zaak voor het eerst bezocht. Hun slogan tapa's volgens marktaanbod of volgens humeur van de chef. Een van de weinige plaatsen in brugge waar je terecht kan met wat ik zou noemen een kleine of niet zo kleine honger.
Je kiest een of meerdere tapa's ik kan mij er nog enkele voor de geest halen.
Serranoham, een blik lekkere sardines, een hemelse warme camenbert. De lookbroodjes zijn ook heerlijk. Ook lekker brood en goede wijnen per glas. Bieren van de brouwerij van Haacht. Wil je er zeker terecht met enkelen dan is reserveren zeker aangeraden.De menukaart in de hoes van een 33 toeren lp is ook iets minder gewoon.

Datum van activiteit: februari 2017
29 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Normaal een zaak die ik ken en die ik gezellig vind. Echter deze avond slechts 1 iemand die alles en iedereen moet bedienen=niet haalbaar....eindeloos wachten

Datum van activiteit: januari 2017
Kelly V, Eigenaar van Vino Vino, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 maart 2018

Jammer als u de zaak kent en het hier anders zo gezellig vind... u dan alleen een recensie schrijft bij een minder bezoek. Dan stel ik mij daar vragen bij ???
Een goeie klant spreekt mij persoonlijk aan en dan kan ik mijzelf in levende lijve verdedigen

Bekijk meer beoordelingen
9 januari 2017 beoordeeld

Heel lekker gegeten!!
Lookbroodjes absolute aanrader!!
Alles was verzorgd en heel lekker!!
Het is er gezellig zitten en de kaarsen maken het perfect!

Datum van activiteit: januari 2017

Reizigers die Vino Vino bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen
Brugge, West-Vlaanderen

In Vino Vino geweest? Deel je ervaringen!