“Gezellige tapasbar met goed brood, eenvoudige maar lekkere gerechten met goede ingredienten”
Beoordeling van Vino Vino

Vino Vino
Geclassificeerd als nr. 15 van 45 Nachtleven in Brugge
Attractiegegevens
15 maart 2017 beoordeeld

Pas enkele maanden geleden deze zaak voor het eerst bezocht. Hun slogan tapa's volgens marktaanbod of volgens humeur van de chef. Een van de weinige plaatsen in brugge waar je terecht kan met wat ik zou noemen een kleine of niet zo kleine honger.
Je kiest een of meerdere tapa's ik kan mij er nog enkele voor de geest halen.
Serranoham, een blik lekkere sardines, een hemelse warme camenbert. De lookbroodjes zijn ook heerlijk. Ook lekker brood en goede wijnen per glas. Bieren van de brouwerij van Haacht. Wil je er zeker terecht met enkelen dan is reserveren zeker aangeraden.De menukaart in de hoes van een 33 toeren lp is ook iets minder gewoon.

29 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Normaal een zaak die ik ken en die ik gezellig vind. Echter deze avond slechts 1 iemand die alles en iedereen moet bedienen=niet haalbaar....eindeloos wachten

Kelly V, Eigenaar van Vino Vino, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 maart 2018

Jammer als u de zaak kent en het hier anders zo gezellig vind... u dan alleen een recensie schrijft bij een minder bezoek. Dan stel ik mij daar vragen bij ???
Een goeie klant spreekt mij persoonlijk aan en dan kan ik mijzelf in levende lijve verdedigen

9 januari 2017 beoordeeld

Heel lekker gegeten!!
Lookbroodjes absolute aanrader!!
Alles was verzorgd en heel lekker!!
Het is er gezellig zitten en de kaarsen maken het perfect!

5 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Tapa's volgens marktaanbod of volgens humeur van de chef, iedere week is er een verschillend aanbod.
Goede muziek, vlotte en ongedwongen bediening. Verrassend lekker.De bierkaart is uitgebreider dan vermeld
op de menukaart.Durf gerust vragen! Kom vroeg, na 1900h zit alles vol.Porties zijn gigantisch, begin met 3 á 4 tapas,
Je kan altijd bijbestellen...........En kom zeker terug!

Bekijk meer beoordelingen
19 december 2016 beoordeeld

Vriendelijke bediening. Ruime keuze aan tapas, voldoende wijnen en bieren aanwezig, gezellig sfeer, prijs en porties van tapas zeker in verhouding. Vlotte bediening niettegenstaande behoorlijk wat klanten aanwezig waren.

Reizigers die Vino Vino bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen
Brugge, West-Vlaanderen

In Vino Vino geweest? Deel je ervaringen!