“Vino vino”

Vino Vino
Geclassificeerd als nr. 14 van 45 Nachtleven in Brugge
Attractiegegevens
29 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Normaal een zaak die ik ken en die ik gezellig vind. Echter deze avond slechts 1 iemand die alles en iedereen moet bedienen=niet haalbaar....eindeloos wachten

Kelly V, Eigenaar van Vino Vino, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 maart 2018

Jammer als u de zaak kent en het hier anders zo gezellig vind... u dan alleen een recensie schrijft bij een minder bezoek. Dan stel ik mij daar vragen bij ???
Een goeie klant spreekt mij persoonlijk aan en dan kan ik mijzelf in levende lijve verdedigen

9 januari 2017 beoordeeld

Heel lekker gegeten!!
Lookbroodjes absolute aanrader!!
Alles was verzorgd en heel lekker!!
Het is er gezellig zitten en de kaarsen maken het perfect!

5 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Tapa's volgens marktaanbod of volgens humeur van de chef, iedere week is er een verschillend aanbod.
Goede muziek, vlotte en ongedwongen bediening. Verrassend lekker.De bierkaart is uitgebreider dan vermeld
op de menukaart.Durf gerust vragen! Kom vroeg, na 1900h zit alles vol.Porties zijn gigantisch, begin met 3 á 4 tapas,
Je kan altijd bijbestellen...........En kom zeker terug!

19 december 2016 beoordeeld

Vriendelijke bediening. Ruime keuze aan tapas, voldoende wijnen en bieren aanwezig, gezellig sfeer, prijs en porties van tapas zeker in verhouding. Vlotte bediening niettegenstaande behoorlijk wat klanten aanwezig waren.

Bekijk meer beoordelingen
25 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een heerlijke verse tapa's!
Voor ieder wat wils.
Heel aangenaam personeel.
Originele menukaarten
Lekkere cocktails.
Het is gewoon af: gezellige sfeer

Reizigers die Vino Vino bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen
Brugge, West-Vlaanderen

In Vino Vino geweest? Deel je ervaringen!