Volledig restitueerbaar voor do 14 mrt.
Volledig restitueerbaar voor vr 15 mrt.
Geen aanbetaling vereist
Word beloond met One Key
Vio.com
Volledig restitueerbaar voor do 14 mrt.
Beoordeeld op 5 september 2023

Ik zocht een hotel met parkeergelegenheid, uiteindelijk 15 minuten moeten lopen als nog, kamer viel tegen qua inrichting en comfort, bed goed, maar kastdeur scheef waardoor telkens vanzelf open, badkamerdeur nodig aan vervanging toe, warm water niet stabiel in de douche, nachtlampjes instabiel, geen luxe zitstoel maar alleen 2 keukenstoelen, koffie op kamer is oploskoffie. Heel vriendelijk personeel, maar prijs/kwaliteit kamer hoog. Locatie uiteraard goed. Maar voor dezelfde prijs waarschijnlijk wel iets hogere kwaliteit van kamer ergens anders in centrum kunnen hebben.

Kamertip: Heel vriendelijk personeel en kwamen verstopt doucheputje meteen oplossen. Prijs/kwaliteit kamer niet goed.
Datum van verblijf: september 2023
Beoordeeld op 17 juli 2023

Prachtig gebouw en in haar stijl gelaten qua inrichting
Aan het water gelegen.
Mooie kamer en badkamer.
Ontbijbuffet was erg uitgebreid en heerlijk, met een glaasje bubbels erbij om de dag goed te starten

Beoordeeld op 16 juli 2023

Badkamer is aftandse, kan dringen een opfrissingsbeurt gebruiken én een stopcontact.
Jammer dat alles afbak is bij het ontbijt, en de confituur industrieel spul is. Voor een 4 sterren hotel verwacht je minstens verse pistolets of ontbijtkoeken.

Bedank Christophe en L... V
Beoordeeld op 9 juli 2023

We waren zeker verrast . Alles was zeer goed .Ontbijt was voldoenden en uitgebreid zelf met een glaasje bubbels. Past perfect in het plaatje van Brugge We zouden zeker terug komen . De ligging in rustig en toch op wandel afstand van het centrum .

Kamertip: Zeker de moeite om eens langs te gaan
Beoordeeld op 27 maart 2023

Prachtig hotel met mooie, ruime kamers. Het ontbijt is heerlijk. Het zit op een rustige plek, op korte loopafstand van het uitgaans- en winkelgebied. Heel goed verblijf gehad. Absoluut voor herhaling vatbaar!

Kamertip: Het is een oud pand met allerlei trappen en afstapjes dus het is minder geschikt als je moeilijk ter been bent. Er is wel een lift aanwezig.
Datum van verblijf: maart 2023