196 US$
173 US$
178 US$
163 US$
  • Bar/lounge
Hotel Biskajer Adults Only(Brugge)(Heel veel waar voor je geld!)
99 US$
Hotel Navarra Brugge(Brugge)
190 US$
179 US$
  • Zwembad
Academie Hotel(Brugge)(Heel veel waar voor je geld!)
116 US$
109 US$
234 US$
212 US$
  • Restaurant
Novotel Brugge Centrum(Brugge)(Heel veel waar voor je geld!)
105 US$
102 US$
100 US$
91 US$
  • Gratis parkeren
Martin's Brugge(Brugge)(Heel veel waar voor je geld!)
107 US$
102 US$
206 US$
177 US$
25 november 2017 beoordeeld

Stijlvol hotel, gunstig gelegen vlakbij de poortersloge en het Jan Van Eyckplein, en op slechts 5 min stappen van de grote markt. Hotel is zeer sfeervol en gezellig ingericht, met de grandeur van toen, zonder afbreuk te doen aan het hedendaagse comfort. Zeer ruime kamers. Hadden gekozen voor een kamer met kanaalzicht. Idd wel mooi uitzicht, maar vormde echter geen echte meerwaarde. Je kijkt immers slechts even uit het raam...Zeer grote -kingsize- bedden én uiterst comfortabel. Badkamer is eveneens retro en stijlvol ingericht. Mistte enkel een thermostatische kraan aan de douche. Zeer mooie salons en ontbijtruimte. Ontbijt is prijzig (22.5 euro pp), maar hiervoor krijg je wel waar voor je geld. Cava, verschillende kazen, zelfs verse zalm, enz. Zeer lekker en uitgebreid. Zeer vriendelijk en gedienstig personeel, zowel aan receptie als bij het ontbijt. Tenslotte is er ook gelegenheid tot parkeren in een ondergrondse parking op zo'n 5 min stappen, aan 22 euro per nacht... Auto staat daar veilig (met automatische poort) maar parkeerplaatsen zijn aan de kleine kant. Hotel is zeker voor herhaling vatbaar bij een nieuw bezoek aan deze prachtige stad.

• Verbleef: november 2017, reisde met een partner
16 november 2017 beoordeeld

Het uitgebreid ontbijt is perfect, geserveerd in een mooi rustig kamer met uitzicht op water; met heel aangenaam personeel;
Helaas bij de receptie 's avonds, is het iets anders; de brutaliteit va de receptionist maakt dat je niet welkom voelt;
de gevaarlijke small badkuip, zonder grepen op sta hoogte, verpest de kwaliteit van je verblijf;

• Verbleef: november 2017, reisde met een partner
Delphine V, Front Office Manager van Hotel Martin's Relais, reageerde op deze beoordelingGereageerd 18 november 2017

Beste Oneodine,

Wat fijn dat u even tijd heeft genomen om online feedback te posten betreffende uw recent verblijf in ons hotel. Bedankt voor uw positieve woorden over ons ontbijtbuffet, de mooie ligging van het hotel en het aangenaam personeel. Het verbaast ons ten zeerste dat u een eerder negatieve ervaring had met de avondreceptionist van dienst. Een vriendelijke verwelkoming en een uitstkende klantenservice is van uiterst belang voor ons en recent hebben wij om deze reden ook het Quality Label in ontvangst mogen nemen. Ik zal uw commentaar zeker delen met ons receptieteam om te achterhalen waarom de persoon in kwestie eerder brutaal reageerde, tevens zal ik uw opmerking ivm de grepen ter hoogte van het bad vermelden bij onze technische dienst zodat dit zo snel mogelijk aangepast kan worden. Onze excuses voor deze ongemakken. Wij hopen u alvast u in de nabije toekomst nogmaals te mogen verwelkomen en u deze maal de 4*-ervaring te bieden waarvoor wij gekend zijn!

Met vriendelijke groeten.

Delphine
Front Office Coördinator
Martin's Relais

19 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik verbleef onlangs in Martins Relais hotel in Brugge en heb geen enkel minpunt kunnen opmerken. Het hotel is helemaal gerenoveerd in de klassieke stijl, wat ideaal is om zo jouw nacht door te brengen in Brugge. > you totally get the vibe ;) Het personeel was zeer vriendelijk en ook de bediening was tip top in orde. Het ontbijt was lekker uitgebreid en liet niets te wensen over.

Ik raad dit hotel zeker aan als je Brugge wil ontdekken!

Verbleef: september 2017, reisde met vrienden
7 september 2017 beoordeeld

Gepast decor voor een hotel in Brugge. Rustig gelegen naast het water en niet ver van de belangrijkste bezienswaardigheden zoals de Markt, de Burg...Vriendelijke ontvangst aan de receptie. Kamer is zeer ruim, met grote en goed uitgeruste badkamer en afzonderlijk toilet. Voldoende berging voor kleding. Bovendien uitgerust met een ruim terras. Het ontbijt is zeer verzorgd (zelfs met bubbels) in een aangename eetruimte. Personeel is ook daar zee vriendelijk en professioneel. Een aanrader over de hele lijn voor een gezellig verblijf in deze stad.

Kamertip: Minder geschikt voor mindervaliden, want op de verdieping liggen enkele trapjes
  • Verbleef: september 2017, reisde met een partner
24 augustus 2017 beoordeeld

Brugge is schoon, prachtige stad. Hotel Martin's Relais is prachtig gelegen, je waant je in de Middeleeuwen. Vriendelijke service. Alleen, het antieke pand met kamers ingericht in de stijl van het oude Brugge waren niet zo proper, lees verschillende insecten( spinnen, motten) op gordijnen en tussen de spleten. De verschillende ruimtes en trappen en gangen maken het niet makkelijk om met pak en zak aan de kamer te geraken. En de parking is relatief duur en vuil. Het ontbijt was eigenlijk ook duur, als men de prijs ziet en het aanbod( correct maar niet anders dan anders, dus prijs is daarom overdreven).

• Verbleef: augustus 2017, reisde voor zaken