Beoordeeld op 3 september 2019 via mobiele applicatie

1 nachtje Brugge. Centraal gelegen daarom gekozen voor dit hotel. Dat het centraal gelegen is was ook gelijk alles mee gezegd. Zeer verouderde kamers, receptie en kruip door sluip door gangetjes. De kamers heel klein niet schoon en het ontbijt slecht. Zeer gehorige kamers. Heel jammer.

Datum van verblijf: september 2019
Beoordeeld op 1 april 2019 via mobiele applicatie

Na de recensies die we hier lazen waren we op het ergste voorbereid. De receptie is inderdaad erg verouderd en niet uitnodigend maar het inchecken verliep vlot en vriendelijk.
De lift is zo klein dat er slechts 1 persoon met koffer in kan. Eens boven kwamen we in een smalle koude gang. We hadden gekozen voor een comfortkamer en die
Viel toch reuze mee. Het grote bed zakt inderdaad wel wat in maar het sliep goed. De badkamer is gerenoveerd en goed bevonden alleen het toilet is veel te laag en er ontbreekt een toiletborstel. Maar haardroger en makeup spiegel waren er wel.
Op de kamer was er voldoende opbergruimte alsook een tafel en 2 stoelen voorzien
We lagen aan de voorkant en keken dus tegen de muur van het Belfort. Een rustige kamer.
We hadden onze fietsen bij en die konden we zonder problemen stallen bij de verhuurfietsen.
Het ontbijt gaat door in een historische kelder. Alles wat er moest zijn was er maar ook niets meer. Zo was er geen vers fruit en enkel hardgekookte eitjes. Kaas en vleeswaren, confituren en choco pasta. Ook was er wat keuze in ontbijtgranen en gewone witte platte kaas of yoghurt. Elke dag was er hetzelfde soort gebakje: een zeer klein stukje javanais of miserabele.
In de brasserie en het restaurant kon je goed eten en je kon er de bon van 10 euro korting en/ of 10 % korting inwisselen.
Al bij al naar prijs/kwaliteit een goed hotel en zeker de lokatie maakte de wat mindere punten goed.

Datum van verblijf: maart 2019
Beoordeeld op 24 maart 2019

Comfortkamer (= aangepaste badkamer) verdient zijn naam voor de badkamer. Kamer slaapgedeelte sober en weinig toegankelijk bij 'fysische beperking' - geen doorgangruimte voor rolstoel. Vragen en bemerkingen werden onmiddellijk en vriendelijk onthaald, en op optimale wijze beantwoord. Weinig investering in infrastructuur, materialen (bv bedden, matrassen, kussens), inrichting, uitzicht gebouw/interieur. Klassiek ontbijt, met ruime keuze. Toplocatie.

Kamertip: Eerst goed bedcomfort navragen !
Datum van verblijf: maart 2019
Beoordeeld op 24 februari 2019 via mobiele applicatie

De overnachtingen waren prima. We hadden een 6 persoons kamer. Hij was ruim. Wel wat achterstallig onderhoud (net als de rest van het hotel). De locatie is super. Om de hoek van de markt. Het zit wel boven een pub die in het weekend tot 2.00 uur doorgaat. Ik had er geen last van, maar wel iets om rekening mee te houden.
Personeel niet heel enthousiast, maar wek vriendelijk. Ontbijtbuffet is niet geweldig.

Datum van verblijf: februari 2019
Beoordeeld op 11 februari 2019 via mobiele applicatie

Struinend door de straten vanaf de parkeergarage (parkeren doe je in 't pandareitje) kom je midden in het centrum bij hotel Het Koffieboontje. Het hotel zit in het straatje pal naast de Belfort toren. Centraler gelegen kan haast niet! Voor de locatie geeg ik het liefst 5 sterren.
Het hotel doet gedateerd aan, maar dat is niet erg. De kamers zijn sober ingericht. Een bed, een bureau met stoel, veel kastruimte, een kleine badkamer met toilet en douche. Het douchegordijn plakt aan je lijf tijdens het douchen, dat is minder. De haardroger heeft het meest weg van een overjarige stofzuiger waar de zak nodig vervangen moet worden.
'S nachts is er veel geluidsoverlast van de kroeg die onder ons hotelraam is. Met name de rokers/buitendrinkers zorgden er tot in de late uurtjes voor dat ik de slaap niet heb kunnen vatten. Toen zij eenmaal weg waren, bedreven onze buren de liefde.
De tweede nacht was het stiller en daardoor sliep ik beter. De bedden waren prima, de kussens wat mij betreft iets te slap.
Voor een hotel in deze prijsklasse is dit eigenlijk precies wat je kunt verwachten. Met oordopjes is dit echt heel goed te doen.

Datum van verblijf: februari 2019