Beoordeeld op 11 februari 2019 via mobiele applicatie

Struinend door de straten vanaf de parkeergarage (parkeren doe je in 't pandareitje) kom je midden in het centrum bij hotel Het Koffieboontje. Het hotel zit in het straatje pal naast de Belfort toren. Centraler gelegen kan haast niet! Voor de locatie geeg ik het liefst 5 sterren.
Het hotel doet gedateerd aan, maar dat is niet erg. De kamers zijn sober ingericht. Een bed, een bureau met stoel, veel kastruimte, een kleine badkamer met toilet en douche. Het douchegordijn plakt aan je lijf tijdens het douchen, dat is minder. De haardroger heeft het meest weg van een overjarige stofzuiger waar de zak nodig vervangen moet worden.
'S nachts is er veel geluidsoverlast van de kroeg die onder ons hotelraam is. Met name de rokers/buitendrinkers zorgden er tot in de late uurtjes voor dat ik de slaap niet heb kunnen vatten. Toen zij eenmaal weg waren, bedreven onze buren de liefde.
De tweede nacht was het stiller en daardoor sliep ik beter. De bedden waren prima, de kussens wat mij betreft iets te slap.
Voor een hotel in deze prijsklasse is dit eigenlijk precies wat je kunt verwachten. Met oordopjes is dit echt heel goed te doen.

Datum van verblijf: februari 2019
Beoordeeld op 13 januari 2019 via mobiele applicatie

Hotel ligt midden in het centrum in een mooi oud pand. Prima hotel als je toch niet wil slapen, matrassen zo doorgezakt dat je je bed niet meer uitkomt. Om de ontbijtzaal te bereiken moet je een doolhof door om te eindigen bij een lift welke je naar de kelder brengt. Hoera hier staan de lege champagne flessen klaar

Datum van verblijf: juni 2018
Beoordeeld op 21 oktober 2018 via mobiele applicatie

Leuk hotel, centraler kan haast niet!

S'nachts ongelooflijk veel rumoer op straat door waarschijnlijk café gangers.

Het tweepersoonsbed bestaat uit 2 matrassen en 2 dekbedden, dit vind ik persoonlijk niet prettig als stel zijnde.

Het ontbijt was goed en er was meer dan genoeg!

Gratis WiFi ook een pluspunt!

Kregen bij het inchecken diverse korting vouchers voor bezienswaardigheden etc.

Datum van verblijf: oktober 2018
Beoordeeld op 15 oktober 2018 via mobiele applicatie

Voor de tweede keer in dit hotsl geweest.
Eerste keer is 27 jaar geleden.
Het lijkt erop dat er sindsdien weinig is vernieuwd.
Onze studio was netjes, hygienisch maar erg verouderd.
Bademaille was verdwenen en verf was van de kastjes.
Vloerbedekking kon eigelijk niet meer. Was erg oud.
Ruimte studio was goed. Alles aanwezig wat nodig was.
Personeel vriendelijk.
Eten bij de bijbehorende brasserie was goed.
Al met al was de prijs-kwaliteit goed.
Wanneer de kamers zijn opgeknapt mogen ze dit laten weten en dan komen wij heel graag terug.

Datum van verblijf: oktober 2018
Beoordeeld op 27 september 2018 via mobiele applicatie

De foto’s die op de site staan zijn totaal niet vergelijkbaar met de werkelijkheid. Althans de kamer die wij geboekt hebben.
De receptie is een rommelig “hok” dat dringend schreeuwt om een opknapbeurt. Eigenlijk zou dit voor het hele hotel moeten gebeuren. Het is zeer verouderd en onhygiënisch. De badkamer was een “plastic” cabine die in de kamer geplaatst was, de wasbak was gespleten en er was geen afzuiging. De vloerbedekking was oud en oogde vies( gordijnen ook).
De elektisiteit op de gang liep deels onafgewerkt op de muur. Tot 3 keer toe is het brandalarm afgegaan om onduidelijke redenen. Kortom hier gaan we nooit meer terug.

Datum van verblijf: september 2018