“Super eten met oog voor detail!”
Beoordeling van Bruut

Bruut
Geclassificeerd als nr. 17 van 749 Restaurants in Brugge
Wijk: St-anna
2 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Geweldig eten met een heel mooi praatje van een chef die de moeite neemt om langs elke tafel te gaan. Deelt graag z'n passie voor koken en eten. De kelner weet ook alles te vertellen over de wijnen en is erg gastvrij!

Datum van bezoek: september 2022

2 augustus 2022 beoordeeld

Een echte aanrader, aangepaste wijnen zijn excellent, totaal nieuwe ervaring, net zoals de gerechten

Datum van bezoek: augustus 2022
31 maart 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Geweldige ervaring, echt een avondje uit! Met een hele fijne wijn spijs combinatie, en alle ingrediënten zijn lokaal en vers!

Datum van bezoek: maart 2022
2 maart 2022 beoordeeld

Het is er super lekker,perfect bediend,alles tot in de puntjes afgewerkt,zeker een aanrader ,eigenlijk een to do

Datum van bezoek: maart 2022
27 januari 2022 beoordeeld

Ik probeer toch meerdere malen per jaar te gaan eten in Bruut. Keer op keer kunnen ze mij verrassen met een originele menu en bijpassende wijnen. Naar mijn mening het meest originele restaurant van Brugge.

Datum van bezoek: januari 2022

Reizigers die Bruut bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen
Brugge, West-Vlaanderen

In Bruut geweest? Deel je ervaringen!