“Iedere keer opnieuw een fantastische ervaring”
Beoordeling van Bruut

Bruut
Geclassificeerd als nr. 16 van 749 Restaurants in Brugge
Wijk: St-anna
27 januari 2022 beoordeeld

Ik probeer toch meerdere malen per jaar te gaan eten in Bruut. Keer op keer kunnen ze mij verrassen met een originele menu en bijpassende wijnen. Naar mijn mening het meest originele restaurant van Brugge.

Datum van bezoek: januari 2022

20 januari 2022 beoordeeld

Klein restaurant,afstand tussen de andere tafels (corona)
Super lekker eten de borden waren zoals schilderijtjes.
Zeker een aanrader!
We gaan zeker terug !

Datum van bezoek: januari 2022
22 december 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Gerechten met aangepaste wijnen waren subliem. Smaken gingen enorm goed samen. Vriendelijk en sfeervol personeel! Absolute aanrader om een verfijnde en leuke avond te hebben!

Datum van bezoek: december 2021
15 november 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Wauw wat lekker! Een super ervaring en heel goede bediening. We komen zeker eens terug om te genieten van een diner. We kijken er al naar uit !!

Datum van bezoek: november 2021
1 oktober 2021 beoordeeld

Bruno is een 1e klas kunstenaar met onverwachte ingrediënten en prachtige presentaties.Geen overbodige bla bla maar topklasse op je bord en in je glas.
Komen hier al 4 jaar en het wordt telkens beter en beter ( indien nog mogelijk )
Warme ontvangst en deskundig advies mbt tot combinaties en wijnen door Arnoud.
Komen we in Brugge : 1 adres : Brutal by Bruut!
Nadine en Yvzzz.

Datum van bezoek: september 2021

Reizigers die Bruut bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen
Brugge, West-Vlaanderen

In Bruut geweest? Deel je ervaringen!