“Super ervaring!!”

Bruut
Geclassificeerd als nr. 23 van 738 Restaurants in Brugge
Wijk: St-anna
15 november 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Wauw wat lekker! Een super ervaring en heel goede bediening. We komen zeker eens terug om te genieten van een diner. We kijken er al naar uit !!

Datum van bezoek: november 2021

1 oktober 2021 beoordeeld

Bruno is een 1e klas kunstenaar met onverwachte ingrediënten en prachtige presentaties.Geen overbodige bla bla maar topklasse op je bord en in je glas.
Komen hier al 4 jaar en het wordt telkens beter en beter ( indien nog mogelijk )
Warme ontvangst en deskundig advies mbt tot combinaties en wijnen door Arnoud.
Komen we in Brugge : 1 adres : Brutal by Bruut!
Nadine en Yvzzz.

Datum van bezoek: september 2021
16 augustus 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk klein restaurant met goede vlotte bediening. Sharing principe maar geen must. Up to date menu. Een finesse van smaken en presentatie. Heerlijk .

Datum van bezoek: juli 2021
10 augustus 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk verrassende gerechtjes in een aangenaam ongedwongen kader. Je stelt zelf je menu samen met verschillende gerechtjes om te sharen en krijgt daarbij passende vernieuwende wijnen voorgesteld. Echt een topper!

Datum van bezoek: augustus 2021
4 augustus 2021 beoordeeld

We hadden al eens gehoord over Bruut, en kwamen toevallig langs op het ogenblik dat de tafeltjes op de brug werden klaargezet. We waren dan ook aangenaam verrast dat we er ééntje van konden bemannen. Onze kleine spruit kon in de buggy aan de tafel staan en zijn middageten wou de chef gerust au bain marie opwarmen.
Op een erg joviale manier kregen we de nodige uitleg en suggesties, waarna we enkele gerechtjes selecteerden.
Wat een smaken!! Konden tomaten zo lekker zijn?! De kruiding, de presentatie met eetbare bloemen, de wijnsuggesties,... top.
Reken daarbij dat je op die brug in een bijzondere sfeer zit, waar de toeristenbootjes onderdoor varen en de klassieke gevels je omringen (de auto's die over de brug rijden, nemen we er wel bij).
We vertrekken hier met een goed gevoel en herinneren de hartelijke service (de chef die komt checken of alles in orde was, de sommelier die de het juiste glas brengt), de knallende smaken en het bijzonder kader.
Aanrader? Ongetwijfeld!

Datum van bezoek: augustus 2021

Reizigers die Bruut bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen
Brugge, West-Vlaanderen

In Bruut geweest? Deel je ervaringen!

© 2022 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.