“Gastronomie met een hoofdletter én heel veel enthousiasme”
Beoordeling van BRUTAL by Bruut

BRUTAL by Bruut
Geclassificeerd als nr. 19 van 729 Restaurants in Brugge
Wijk: St-anna
20 oktober 2020 beoordeeld

Als u na de sluiting van de restaurants de komende weken terug op restaurant kan gaan en u bent in de buurt: ga hier eten! Wat een ontdekking! Lang geleden dat we zo lekker aten. Een verrassend pallet aan smaken en zo veel passie voor het vak... We komen zeker terug en reserveren dan buiten aan de reien een tafeltje. Dit is topgastronomie

Datum van bezoek: oktober 2020

15 september 2020 beoordeeld

Gisteren gingen wij lunchen bij Brutal/Bruut.
Ik wil niet hebben over de unieke lokatie, over de lekkere wijnen of de bediening.
Ik wil enkel mijn bewondering uiten over de gerechten. De rest voor mij is bijzaak.
Deze unieke, smaakvolle, choreografische en ontzettend lekker kunst-gerechten zijn te danken aan Bruno Timperman eigenaar en top chef van deze zaak.
Helemaal niet duur en betaalbare prijzen.
Deze chef is meer dan een paar sterren waard.

11 september 2020 beoordeeld

Eindelijk nog eens een restaurant die mij heeft verrast! Hier hebben wij echt genoten, zowel van het eten, de sfeer, de achtergrondmuziek, de bediening, de heerlijke apero's en wijnen en het theetje achteraf. Het vormt een zeer mooi geheel, het complete plaatje is af. De gerechten waren zeer vernieuwend, lekker, perfect afgekruid, mooi gebracht en ook voldoende om de honger & goesting te stillen. Ook mooi dat er voldoende keuze is en toch niet té uitgebreid. Je proeft en ziet de liefde in de gerechten. Een genot voor alle zintuigen. En zo kan ik maar blijven doorgaan. Proficiat aan het ganse team!! Wij komen graag terug, dit concept en niveau mag zeker zo blijven aanhouden.Jullie mogen trots zijn op wat jullie brengen.

9 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Romantisch brugje over het kanaaltje. Zelfs mogelijkheid om op de brug zelf te tafelen. Sharing dishes van een echt hoog niveau, maar gebracht met een evenwicht tussen kwaliteit, eenvoud en smaakpallet. Het ideale adres om bij een dagje Brugs winkelen aangenaam te lunchen. Een beetje weg van de toeristenstromen. Een sterke aanrader

2 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer lekker gegeten in een rustige maar brute huiskamersfeer. Alle gerechten zijn verrassend gecombineerd en worden uniek geserveerd. Hoog niveau qua keuken. Let wel, best prijzig.

Reizigers die BRUTAL by Bruut bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In BRUTAL by Bruut geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
België
© 2020 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.