“Kwaliteit en puurheid met een hoog rock&roll gehalte”
Beoordeling van BRUTAL by Bruut

BRUTAL by Bruut
Geclassificeerd als nr. 22 van 735 Restaurants in Brugge
Wijk: St-anna
2 weken geleden beoordeeld

Eindelijk nog eens een restaurant die mij heeft verrast! Hier hebben wij echt genoten, zowel van het eten, de sfeer, de achtergrondmuziek, de bediening, de heerlijke apero's en wijnen en het theetje achteraf. Het vormt een zeer mooi geheel, het complete plaatje is af. De gerechten waren zeer vernieuwend, lekker, perfect afgekruid, mooi gebracht en ook voldoende om de honger & goesting te stillen. Ook mooi dat er voldoende keuze is en toch niet té uitgebreid. Je proeft en ziet de liefde in de gerechten. Een genot voor alle zintuigen. En zo kan ik maar blijven doorgaan. Proficiat aan het ganse team!! Wij komen graag terug, dit concept en niveau mag zeker zo blijven aanhouden.Jullie mogen trots zijn op wat jullie brengen.

2 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Romantisch brugje over het kanaaltje. Zelfs mogelijkheid om op de brug zelf te tafelen. Sharing dishes van een echt hoog niveau, maar gebracht met een evenwicht tussen kwaliteit, eenvoud en smaakpallet. Het ideale adres om bij een dagje Brugs winkelen aangenaam te lunchen. Een beetje weg van de toeristenstromen. Een sterke aanrader

3 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer lekker gegeten in een rustige maar brute huiskamersfeer. Alle gerechten zijn verrassend gecombineerd en worden uniek geserveerd. Hoog niveau qua keuken. Let wel, best prijzig.

17 augustus 2020 beoordeeld

Prachtige bediening, super eten en origineel, uitgebreide wijnselectie en ideale locatie! Kan niet beter! een echte WOW-factor!

Datum van bezoek: augustus 2020
5 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Allé mannen, dat is niet normaal wat er in dat keukentje onder gebeurd. Eten was heel bijzonder. Dank voor een fantastische ervaring. De paling en de gazpacho waren van uitzonderlijke klasse, maar ook de ceviche en geblakerde prei mochten er wezen. Top !

Datum van bezoek: augustus 2020

Reizigers die BRUTAL by Bruut bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In BRUTAL by Bruut geweest? Deel je ervaringen!