“Zalige ontdekking”
Beoordeling van Bruut

Bruut
Geclassificeerd als nr. 15 van 737 Restaurants in Brugge
24 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijk onthaal, mooi kader.
De gerechten waren zeer mooi gepresenteerd en de smaak was subliem.
Voor ons een nieuwe ontdekking waar we zeker terug komen.Bedankt voor de zalige avond!

Datum van bezoek: januari 2020

21 januari 2020 beoordeeld

2 e bezoek aan deze zaak, opnieuw heerlijk gegeten.
Creatief menu met uitgepuurde smaken, heerlijke natuurwijnen per glas. Topper !

Datum van bezoek: januari 2020
21 december 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een grandioos eten en bijpassende wijnen. De gastheer kan je alles vertellen over waar het eten en drinken vandaan komt. Tip: reserveer vooraf! De kok serveert enkel een verrassingsmenu wat om de vier weken veranderd. Echt super verrast!

Datum van bezoek: december 2019
14 november 2019 beoordeeld

Super plaats om heel lekker te eten. Een kok die weet hoe ieder ingrediënt smaakt en weet hoe het te combineren. Telkens weer is het fantastisch om daar te dineren of te lunchen. Perfecte prijs kwaliteit verhouding. één van mijn lievelingsrestaurants. Perfecte aangepaste natuurwijnen die deskundig worden uitgelegd. Top van begin tot einde. Meer dan een aanrader!!!

Datum van bezoek: juni 2019
7 oktober 2019 beoordeeld

Wat hebben wij heerlijk gegeten bij bruut. Van te voren aangegeven dat wij vegetarisch eten en daar is geweldig rekening mee gehouden. Alles wat we te eten kregen was even lekker en het bijpassende wijn arrangement was ook geweldig.

Datum van bezoek: juni 2019

Reizigers die Bruut bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In Bruut geweest? Deel je ervaringen!