TripAdvisor

Beoordeling van Bruut

Bruut
Geclassificeerd als nr. 12 van 838 Restaurants in Brugge
4 weken geleden beoordeeld

Super plaats om heel lekker te eten. Een kok die weet hoe ieder ingrediënt smaakt en weet hoe het te combineren. Telkens weer is het fantastisch om daar te dineren of te lunchen. Perfecte prijs kwaliteit verhouding. één van mijn lievelingsrestaurants. Perfecte aangepaste natuurwijnen die deskundig worden uitgelegd. Top van begin tot einde. Meer dan een aanrader!!!

Datum van bezoek: juni 2019

7 oktober 2019 beoordeeld

Wat hebben wij heerlijk gegeten bij bruut. Van te voren aangegeven dat wij vegetarisch eten en daar is geweldig rekening mee gehouden. Alles wat we te eten kregen was even lekker en het bijpassende wijn arrangement was ook geweldig.

Datum van bezoek: juni 2019
3 oktober 2019 beoordeeld

Dit is TOP !! Wat een vakkennis ! Overheerlijke gerechten met soms bijzondere ingrediënten. Na 3 bezoeken zijn we overtuigd : naar Brugge = eten bij Bistro Bruut.
Het zijn telkens ongezien kunstige presentaties en goddelijke smaken.
Vriendelijke ontvangst en bediening ; verrassende combinatie met sublieme wijnen.

Datum van bezoek: oktober 2019
22 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

In het hartje van Brugge vind je dit culinair Walhalla... Er is de keuze uit 5 of 6 gangen van het verrassingsmenu. Wij kozen voor de 6 met aangepaste wijnen. De eigenzinnige chef komt geregeld toelichting geven bij deze topgerechten. Een voor een culinaire pareltjes die door de sommelier perfect begeleid werden met verrassende wijnen. Meer dan een aanrader!

Datum van bezoek: september 2019
9 september 2019 beoordeeld

Leuk klein restaurantje langs de reien.
bediening top, eten top.
4-gangen lunch met aangepaste wijnen was àf.
Lekkere verse ingrediënten, mooie combinaties, goeie wijn, goeie bediening.

Datum van bezoek: augustus 2019

Reizigers die Bruut bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

Brugge, West-Vlaanderen

In Bruut geweest? Deel je ervaringen!