TripAdvisor
Brugge
Plaatsen
Inbox
Zoeken

“Ongezien en overheerlijk geproefd”
Beoordeling van Bruut

Bruut
Geclassificeerd als nr. 14 van 832 Restaurants in Brugge
2 weken geleden beoordeeld

Dit is TOP !! Wat een vakkennis ! Overheerlijke gerechten met soms bijzondere ingrediënten. Na 3 bezoeken zijn we overtuigd : naar Brugge = eten bij Bistro Bruut.
Het zijn telkens ongezien kunstige presentaties en goddelijke smaken.
Vriendelijke ontvangst en bediening ; verrassende combinatie met sublieme wijnen.

Datum van bezoek: oktober 2019

4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

In het hartje van Brugge vind je dit culinair Walhalla... Er is de keuze uit 5 of 6 gangen van het verrassingsmenu. Wij kozen voor de 6 met aangepaste wijnen. De eigenzinnige chef komt geregeld toelichting geven bij deze topgerechten. Een voor een culinaire pareltjes die door de sommelier perfect begeleid werden met verrassende wijnen. Meer dan een aanrader!

Datum van bezoek: september 2019
9 september 2019 beoordeeld

Leuk klein restaurantje langs de reien.
bediening top, eten top.
4-gangen lunch met aangepaste wijnen was àf.
Lekkere verse ingrediënten, mooie combinaties, goeie wijn, goeie bediening.

23 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Op aanraden van de conciërge van ons hotel zijn we hier gaan eten. Reserveren is wel nodig. Geen menu alleen keuze tussen 5 of 6 gangen. Wij kozen 5, maar jeetje had 6 ook wel gewild, nu mis ik 1 van hun heerlijke creaties. Wij hebben er een wijn arrangement bij gepakt en dit is zeer aan te raden. De afstemming op de gerechten is subliem. Wij waren aangenaam verrast, ik kan het iedereen aanraden die zo een culinair hoogstandje kan waarderen. Alles vers en van de omgeving, de chef weet precies waar hij mee werkt en hoe hij hier een briljant geheel van kan maken. #Gagenietbeleefervaar!

15 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Deze bistro verdient sterren, zo lekker heb ik dus nog nooit gegeten, het concept en kader is helemaal mijn ding.Moest het in het weekend open zijn kwamen we hier zeker heel vaak eten, onze jobs en de afstand laten het nt toe om door de week te komen, olh hemelvaart was nu uitzonderlijk eens gepast, we hebben genoten.

Datum van bezoek: augustus 2019

Reizigers die Bruut bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

Brugge, West-Vlaanderen

In Bruut geweest? Deel je ervaringen!