“lekker, veel, ongedwongen”
Beoordeling van Bruut

Bruut
Geclassificeerd als nr. 15 van 828 Restaurants in Brugge
1 week geleden beoordeeld

Leuk klein restaurantje langs de reien.
bediening top, eten top.
4-gangen lunch met aangepaste wijnen was àf.
Lekkere verse ingrediënten, mooie combinaties, goeie wijn, goeie bediening.

4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Op aanraden van de conciërge van ons hotel zijn we hier gaan eten. Reserveren is wel nodig. Geen menu alleen keuze tussen 5 of 6 gangen. Wij kozen 5, maar jeetje had 6 ook wel gewild, nu mis ik 1 van hun heerlijke creaties. Wij hebben er een wijn arrangement bij gepakt en dit is zeer aan te raden. De afstemming op de gerechten is subliem. Wij waren aangenaam verrast, ik kan het iedereen aanraden die zo een culinair hoogstandje kan waarderen. Alles vers en van de omgeving, de chef weet precies waar hij mee werkt en hoe hij hier een briljant geheel van kan maken. #Gagenietbeleefervaar!

15 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Deze bistro verdient sterren, zo lekker heb ik dus nog nooit gegeten, het concept en kader is helemaal mijn ding.Moest het in het weekend open zijn kwamen we hier zeker heel vaak eten, onze jobs en de afstand laten het nt toe om door de week te komen, olh hemelvaart was nu uitzonderlijk eens gepast, we hebben genoten.

10 juli 2019 beoordeeld

Alle gangen van de uitgebreide lunch (4 gangen) waren memorabel. Een uitschieter was de kreeft met een sublieme bisquesaus. Zeer vriendelijke en hartelijke bediening. We gaan daar zeker terug. Proficiat. Gemakkelijk parkeren in de buurt.

Datum van bezoek: juli 2019
4 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Na een tweede bezoek is Bruut zonder enige twijfel ons geprefereerde restaurant geworden in Brugge. Eigenzinnige, perfect uitgebalanceerde keuken. Smaken smaken en nog eens smaken in het bord. No nonsense bediening en correcte prijs.

Datum van bezoek: juli 2019

Reizigers die Bruut bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

Brugge, West-Vlaanderen

In Bruut geweest? Deel je ervaringen!