“Meer dan TOP👍”
Beoordeling van Bruut

Bruut
Geclassificeerd als nr. 14 van 832 Restaurants in Brugge
15 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Deze bistro verdient sterren, zo lekker heb ik dus nog nooit gegeten, het concept en kader is helemaal mijn ding.Moest het in het weekend open zijn kwamen we hier zeker heel vaak eten, onze jobs en de afstand laten het nt toe om door de week te komen, olh hemelvaart was nu uitzonderlijk eens gepast, we hebben genoten.

Datum van bezoek: augustus 2019

10 juli 2019 beoordeeld

Alle gangen van de uitgebreide lunch (4 gangen) waren memorabel. Een uitschieter was de kreeft met een sublieme bisquesaus. Zeer vriendelijke en hartelijke bediening. We gaan daar zeker terug. Proficiat. Gemakkelijk parkeren in de buurt.

Datum van bezoek: juli 2019
4 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Na een tweede bezoek is Bruut zonder enige twijfel ons geprefereerde restaurant geworden in Brugge. Eigenzinnige, perfect uitgebalanceerde keuken. Smaken smaken en nog eens smaken in het bord. No nonsense bediening en correcte prijs.

Datum van bezoek: juli 2019
20 juni 2019 beoordeeld

Ter gelegenheid van de verjaardag van onze dochter ! Was zeer verrassend en vernieuwend. Toplocatie, topinterieur en topgerechten !! Dank voor de lekkere moelleux voor de dochter !

Datum van bezoek: mei 2019
5 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten was super lekker en verzorgd . De chef kookt met veel overgave en liefde voor zijn vak Alle gerechten zijn super gepresenteerd . We komen zeker terug!!

Datum van bezoek: juni 2019

Reizigers die Bruut bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

Brugge, West-Vlaanderen

In Bruut geweest? Deel je ervaringen!