“Top lunch”
Beoordeling van Bruut

Bruut
Geclassificeerd als nr. 15 van 822 Restaurants in Brugge
2 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten was super lekker en verzorgd . De chef kookt met veel overgave en liefde voor zijn vak Alle gerechten zijn super gepresenteerd . We komen zeker terug!!

Datum van bezoek: juni 2019

29 april 2019 beoordeeld

Van begin tot einde gewoonweg TOP
omvergeblazen van entree tot dessert dat gewoonweg Top was
Originele gerechten met zeer passende wijnen!!

Datum van bezoek: april 2019
20 maart 2019 beoordeeld

De menu werd in volle vaart opgesomd, en daar moesten we het mee doen : geen kaart om nog eens te overlopen of om rustig te kiezen. Als de chef voor iedereen hetzelfde maakt is de prijs overdreven duur.
We hadden niet echt een goed gevoel, we voelden ons 'gedoogd', geen welkome gasten.
Het eten was lekker, maar gerechtjes waren zeker niet afgewerkt zoals op de website.
Het eten was lekker, de chef heeft blijkbaar een goede keukenbrigade, hij liep de hele tijd door het restaurant.

Datum van bezoek: maart 2019
19 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Samen met mama gaan lunchen (geen keuze, vaste lunch) maar gewoon overheerlijk! Prijs kwaliteit was dik in orde voor deze heerlijk gastronomische pareltjes.

Datum van bezoek: maart 2019
19 maart 2019 beoordeeld

Een lossen maar correcte bediening , niet stijf maar joviaal.
Het eten was super, super , super , er zijn geen andere woorden voor...
Een zeer natuurlijke , aardse keuken , speciaal, verrassend en heerlijk.
Dit alles in een gemoedelijke aangename sfeer in een tof interieur.
Een totaalbeleving met enkel hoogtepunten.

Datum van bezoek: februari 2019

Reizigers die Bruut bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

Brugge, West-Vlaanderen

In Bruut geweest? Deel je ervaringen!