“Geen menukaart, geen keuze.”
Beoordeling van Bruut

Bruut
Geclassificeerd als nr. 17 van 812 Restaurants in Brugge
5 weken geleden beoordeeld

De menu werd in volle vaart opgesomd, en daar moesten we het mee doen : geen kaart om nog eens te overlopen of om rustig te kiezen. Als de chef voor iedereen hetzelfde maakt is de prijs overdreven duur.
We hadden niet echt een goed gevoel, we voelden ons 'gedoogd', geen welkome gasten.
Het eten was lekker, maar gerechtjes waren zeker niet afgewerkt zoals op de website.
Het eten was lekker, de chef heeft blijkbaar een goede keukenbrigade, hij liep de hele tijd door het restaurant.

19 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Samen met mama gaan lunchen (geen keuze, vaste lunch) maar gewoon overheerlijk! Prijs kwaliteit was dik in orde voor deze heerlijk gastronomische pareltjes.

19 maart 2019 beoordeeld

Een lossen maar correcte bediening , niet stijf maar joviaal.
Het eten was super, super , super , er zijn geen andere woorden voor...
Een zeer natuurlijke , aardse keuken , speciaal, verrassend en heerlijk.
Dit alles in een gemoedelijke aangename sfeer in een tof interieur.
Een totaalbeleving met enkel hoogtepunten.

Datum van bezoek: februari 2019
12 maart 2019 beoordeeld

De verwelkoming is hartelijk. En zodra je neerzit begint de heerlijke tijd. Alles is bijzonder lekker, goed doordacht, perfect uitgevoerd. Een ontspannen, aangename sfeer in een mooi interieur. Wij kozen voor de 3-gangen-lunch. Perfect qua hoeveelheid. Verfijnd. Perfecte verhouding kwaliteit prijs. We komen hier zeker terug!

30 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Super restaurant waar alles klopt. Sfeervol, prima bediening, zalige en zelfs aparte wijnen en prachtige gerechten. Echt een super aanrader.

Datum van bezoek: januari 2019

Reizigers die Bruut bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

Brugge, West-Vlaanderen

In Bruut geweest? Deel je ervaringen!