“Toplunch”
Beoordeling van Bruut

Bruut
Geclassificeerd als nr. 18 van 811 Restaurants in Brugge
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Samen met mama gaan lunchen (geen keuze, vaste lunch) maar gewoon overheerlijk! Prijs kwaliteit was dik in orde voor deze heerlijk gastronomische pareltjes.

Datum van bezoek: maart 2019

4 weken geleden beoordeeld

Een lossen maar correcte bediening , niet stijf maar joviaal.
Het eten was super, super , super , er zijn geen andere woorden voor...
Een zeer natuurlijke , aardse keuken , speciaal, verrassend en heerlijk.
Dit alles in een gemoedelijke aangename sfeer in een tof interieur.
Een totaalbeleving met enkel hoogtepunten.

Datum van bezoek: februari 2019
12 maart 2019 beoordeeld

De verwelkoming is hartelijk. En zodra je neerzit begint de heerlijke tijd. Alles is bijzonder lekker, goed doordacht, perfect uitgevoerd. Een ontspannen, aangename sfeer in een mooi interieur. Wij kozen voor de 3-gangen-lunch. Perfect qua hoeveelheid. Verfijnd. Perfecte verhouding kwaliteit prijs. We komen hier zeker terug!

Datum van bezoek: maart 2019
30 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Super restaurant waar alles klopt. Sfeervol, prima bediening, zalige en zelfs aparte wijnen en prachtige gerechten. Echt een super aanrader.

Datum van bezoek: januari 2019
25 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

De naam van de zaak “bistro” bruut begrijpen we niet goed, hier eet je creatief en gastronomisch met
Een chef die een geheel
Eigen stijl heeft. Heerlijk hoe de terroir hier doorgetrokken word van in de amuses tot in het dessert. Ook
De natuurlijke wijnen konden ons goed bekoren, topper in de
Regio !

Datum van bezoek: oktober 2018

Reizigers die Bruut bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

Brugge, West-Vlaanderen

In Bruut geweest? Deel je ervaringen!