“Bijzonder”
Beoordeling van Bruut

Bruut
Geclassificeerd als nr. 18 van 804 Restaurants in Brugge
2 weken geleden beoordeeld

De verwelkoming is hartelijk. En zodra je neerzit begint de heerlijke tijd. Alles is bijzonder lekker, goed doordacht, perfect uitgevoerd. Een ontspannen, aangename sfeer in een mooi interieur. Wij kozen voor de 3-gangen-lunch. Perfect qua hoeveelheid. Verfijnd. Perfecte verhouding kwaliteit prijs. We komen hier zeker terug!

Datum van bezoek: maart 2019

30 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Super restaurant waar alles klopt. Sfeervol, prima bediening, zalige en zelfs aparte wijnen en prachtige gerechten. Echt een super aanrader.

Datum van bezoek: januari 2019
25 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

De naam van de zaak “bistro” bruut begrijpen we niet goed, hier eet je creatief en gastronomisch met
Een chef die een geheel
Eigen stijl heeft. Heerlijk hoe de terroir hier doorgetrokken word van in de amuses tot in het dessert. Ook
De natuurlijke wijnen konden ons goed bekoren, topper in de
Regio !

Datum van bezoek: oktober 2018
22 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Eindelijk tafel voor 2 kunnen reserveren en het wachten was zeker de moeite. Van de amuses tot het dessert, elke keer zeer aangename verrassing. Bordjes schitterend gedresseerd, aangepaste wijn heel goed gekozen. Bij reservering vermeld dat er één van beide geen vlees eet en daar heeft de chef rekening mee gehouden (waarvoor dank). Zeker voor herhaling vatbaar.

Datum van bezoek: november 2018
12 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

In geen tijden niet zo'n mooie ervaring gehad. Ik ontdekte smaakpapillen die ik nog niet van mezelf kende. Prachtige, gedurfde frisse gerechten met schitterende toevoegingen in de vorm van lokale kruiden, bloemen of zeegewassen. Complex en helder. Bravissimo Grand Chef Bruno Timperman!!

Datum van bezoek: oktober 2018

Reizigers die Bruut bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

Brugge, West-Vlaanderen

In Bruut geweest? Deel je ervaringen!