“Origineel en diepgang”
Beoordeling van Bruut

Bruut
Geclassificeerd als nr. 14 van 796 Restaurants in Brugge
2 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

De naam van de zaak “bistro” bruut begrijpen we niet goed, hier eet je creatief en gastronomisch met
Een chef die een geheel
Eigen stijl heeft. Heerlijk hoe de terroir hier doorgetrokken word van in de amuses tot in het dessert. Ook
De natuurlijke wijnen konden ons goed bekoren, topper in de
Regio !

2 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Eindelijk tafel voor 2 kunnen reserveren en het wachten was zeker de moeite. Van de amuses tot het dessert, elke keer zeer aangename verrassing. Bordjes schitterend gedresseerd, aangepaste wijn heel goed gekozen. Bij reservering vermeld dat er één van beide geen vlees eet en daar heeft de chef rekening mee gehouden (waarvoor dank). Zeker voor herhaling vatbaar.

Datum van bezoek: november 2018
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

In geen tijden niet zo'n mooie ervaring gehad. Ik ontdekte smaakpapillen die ik nog niet van mezelf kende. Prachtige, gedurfde frisse gerechten met schitterende toevoegingen in de vorm van lokale kruiden, bloemen of zeegewassen. Complex en helder. Bravissimo Grand Chef Bruno Timperman!!

4 weken geleden beoordeeld

Deze Bruut verdien meer dan 5 bolletjes.
Ook als Brugge veel gastronomische restaurants heeft, Bruut is niet enkel gastronomisch, is veel meer dan dit. Locale producten met innovatief gerechten, durven denken en je gedachten in je bord plaatsen is zijn kunst.
Kunst en gastronomie, liefde voor zijn werk, altijd een stap vooruit zijn, maakt deze restaurant uniek.

5 weken geleden beoordeeld

Kende dit restaurant niet, maar was meer dan verrassing in positieve zin, eten was fantastisch, aangepaste wijnen pasten perfect, vlotte bediening, eigenlijk niets op aan te merken. Dit restaurant verdient zeker een ster.

Datum van bezoek: oktober 2018

Reizigers die Bruut bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In Bruut geweest? Deel je ervaringen!