“Weekend uit”

Keukens: Italiaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
3 juli 2023 beoordeeld

Heel lekker gegeten en dat in centrum Brugge , pizza’s voortreffelijk . Niet gedacht dat men in toeristisch centrum van Brugge zo lekker kan eten .

Datum van bezoek: juni 2023

12 april 2023 beoordeeld

Super lekker gegeten, familiale sfeer. Zeker een aanrader. Plaatsje waar we zeker terug komen.

Datum van bezoek: april 2023
22 februari 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

goed koken kunnen ze hier zeker. Erg lekkere pasta gegeten. De bruchetta benvenuto vooraf was ook er goed.
de bediening mag wel iets vriendelijker eerlijk gezegd. Ik vond die wat kortaf, formeel en niet bijzonder vriendelijk.

Datum van bezoek: februari 2023
12 december 2022 beoordeeld

We zijn hier al verschillende keren gaan eten en telkens werden we heel vriendelijk ontvangen. Mijn vrouw heeft een voedselallergie (ui en prei) en bij de keuze (en bestelling) van het gerecht werd dit voor de zekerheid nog eens gecheckt in de keuken. Heel lekker gegeten en vlotte bediening. Prachtig interieur, trouwens! Een aanrader! H

Datum van bezoek: december 2022
Kamal P, Owner van Benvenuto, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 december 2022

Hartelijk dank voor uw compliment

11 december 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Soep als voorgerecht maar was jammergenoeg niet warm genoeg.

Lang moeten wachten op spaghetti om daarna maar een kleine portie te krijgen.

Datum van bezoek: december 2022

Reizigers die Benvenuto bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen
Brugge, West-Vlaanderen

In Benvenuto geweest? Deel je ervaringen!