“Deze plek kan je niet missen in Brugge!”
Beoordeling van Benvenuto

Benvenuto
Laat maaltijden bezorgen
Geclassificeerd als nr. 190 van 762 Restaurants in Brugge
Keukens: Italiaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
17 augustus 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Gisterenavond heb ik hier gegeten, ik nam de pasta carbonara en het smaakte heerlijk! Mijn gezinsleden hebben ook een andere pasta soort genomen en waren uiteraard ook tevreden. De pasta pesto scampi is o.a ook zeker een goede keus. De service was vriendelijk en het eten werd vers geserveerd, het was te proeven dat het verse pasta was. Bij deze restaurant komen we zeker terug!

Datum van bezoek: augustus 2022
Bedank 6.468.262

27 juli 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een goed restaurant! Echt smakelijke bruschetta, duidelijk vers bereid. Zelfde voor pizza, smakelijk en vers. En dan die uitmuntende bediening, vriendelijkheid ten top. Geholpen door Giulia met een super dosis gepaste humor! Gewoon zoals het hoort, maar vaak niet zo is

Datum van bezoek: juli 2022
6 oktober 2021 beoordeeld

lekker Italiaans gegeten vriendelijk personeel en lekkere gerechten, Vlug bediend en je moet geen uren wachten op je gerecht. Simpel maar lekker

Datum van bezoek: september 2021
Kamal P, Owner van Benvenuto, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 oktober 2021

Hartelijk dank voor uw vriendelijke compliment.

21 juli 2021 beoordeeld

We hadden een reservatie gemaakt voor 5 personen . Een medewerker wees ons een tafel aan voor slechts 4 personen. Aan deze tafel zaten reeds mensen die juist wouden vertrekken , de tafel werd niet ontsmet toen ze weggingen en wij aan tafel gingen zitten. En na vragen werd er een stoel bijgeschoven . Bestek werd vergeten. Maar dit kwam later ook na meerdere keren vragen . Onze bestelling werd opgenomen en was 2 keer verkeerd. Er waren drankjes die er niet moesten zijn , de drankjes die er wel moesten zijn waren er niet. Het eten smaakte zeer lekker , de sfeer was gezellig en het personeel was zeer vriendelijk. Ze deden hun uiterste best om Nederlands of Engels te praten maar dit verliep zeer moeizaam. Tijdens het wachten op het eten viel de elektriciteit 4 keer uit. We zagen een vrouw die naar het toilet moest . Dat was niet mogelijk want het toiletpapier was volledig op . Dus kreeg de vrouw een paar servetten toegereikt.
De rekening klopte ook niet , de foute drankjes waren er bijgerekend . Alhoewel we het vriendelijk hadden gevraagd dat te voorkomen.

Datum van bezoek: juli 2021
13 mei 2021 beoordeeld

Zeer vlotte en vriendelijke bediening. Bruchetta en pizza' waren top van smaak ook de rode huiswijn was lekker en dit voor een eerlijke prijs. Wij zijn fan. En als de gelegenheid zich nogmaals voordoet komen we terug.

Datum van bezoek: mei 2021

Reizigers die Benvenuto bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen
Brugge, West-Vlaanderen

In Benvenuto geweest? Deel je ervaringen!