“Échte italiaan”

Keukens: Italiaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
5 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Niet verwacht om in het hartje van Brugge zo'n lekkere italiaan te vinden. Grote portie, aangepast menu voor kinderen en vlotte bediening. Hier komen we zeker nog eens terug!

Datum van bezoek: mei 2016

4 april 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Echte Italiaanse sfeer in hartje Brugge. Heerlijk gegeten, lang geleden dat wij zulke zaligheden hebben mogen proeven. Alles gewoon goed gelukt. Bediening uiterst vriendelijk en competent. Er werd bij binnenkomst ondanks de enorme drukte wegens de ronde van Vlaanderen meteen een tafeltje voor ons in orde gemaakt. Hier rijden wij graag nog eens een stukje voor om. Zeer aan te bevelen.

Datum van bezoek: april 2016
18 februari 2016 beoordeeld

We zijn met ons vieren gaan eten op aanraden van vrienden op een vrijdagavond. Wat mij opviel was dat er veel bruggelingen aanwezig waren. We hebben ossobucco gegeten. Lekker en sappig mals. De spaghetti frutti di mare was outstanding. Mijn vriendin heeft de gnocchi als voorgerecht en nadien de pasta met tonijn gegeten. Ze vond het heerlijk. De bediening was hartelijk. We hadden wel te doen met de charmante mevrouw die moest werken met 1 hand. De iets jongere kelnster was heel attent en behulpzaam. De mannelijke ober was erg vlot , gespind met een aangenaam vleugje humor. Leuk, en dan nog voor een zeer redelijke prijs. We komen zeker terug !

12 februari 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit was een leuke verrassing.
Zeer lekker eten en een vriendelijke bediening. Little Gerald
Voorgerecht brushetta is een aanrader

10 februari 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Kindermenu vrij beperkt. Ruime kaart pizza en pasta. Pizza bodem naar mijn smaak te dik, meer deeg dan beleg. Vriendelijk personeel, kind vriendelijk. Alleen cash betalen.

Datum van bezoek: februari 2016

Reizigers die Benvenuto bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen
Brugge, West-Vlaanderen

In Benvenuto geweest? Deel je ervaringen!