Geen aanbetaling vereist
Word beloond met One Key
Geen aanbetaling vereist
Word beloond met One Key
Beoordeeld op 6 november 2021

Zeer vriendelijk personeel. Gezellig hotelletje met betaalparking aan de overkant. Locatie van dit hotel is perfect om snel Brugge te ontdekken. Ontbijt is basis maar lekker. Zeer aangenaam kort verblijf gehad.

Kamertip: De familiekamer heeft een schuin dak, voor grote mensen misschien wat moeilijker.
Datum van verblijf: november 2021
Beoordeeld op 7 oktober 2019

De locatie, het personeel, de kamer en het ontbijt zijn voor mij belangrijke punten als ik een hotel boek.
Dit hotel scoort héél goed op de eerste 3 zaken maar laat wel een steekje vallen bij het ontbijt. Dit was heel sober. Pistoleetjes en een eitje (in eender welke vorm) vind ik toch een minimum. Ook de thermoskoffie, die meer weg had van afwaswater, was een tegenvaller. Wat meer liefde en enkele kleine aanpassingen kan dit ontbijt direct een boost geven en meer aansluiten bij de rest van het hotel.

Datum van verblijf: oktober 2019
Beoordeeld op 19 juli 2019 via mobiele applicatie

Fijn en aangenaam hotel in het midden van de stad. Zeer behulpzaam en vriendelijk personeel!Weinig last van andere toeristen / lokaal verkeer. Kleine kamer met wel alle comfort, goed bed en propere badkamer met douche.
Het ontbijt was eerder klein met een beperkte keuze. Alles was wel aanwezig om de dag goed te starten.
Dit hotel is zeker een aanrader voor een citytripje naar Brugge!

Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 16 september 2018 via mobiele applicatie

Prima hotelletje middenin het centrum, perfecte ligging! Parkeren tegenover in Zilverpand, helemaal niet duur. Wij hebben 1 nachtje hier geslapen en dat is prima bevallen. Ontbijten buiten de deur! Zoveel leuke tentjes, hotel ontbijt is klein.

Datum van verblijf: september 2018
Beoordeeld op 21 augustus 2018

Op het laatste moment bedachten wij om vanuit Zeeland naar Brugge te fietsen. Daar aangekomen wilden wij 's avonds om ca 19 uur een hotel vinden. Na enige omzwerven en Googelen besloten merkten wij een hotel met een bijzondere naam op, die ons met een flinke reductie van een kamer kon voorzien. Onze fietsen konden wij in het hofje plaatsen. We werden gastvrij ontvangen en er werd ons op dit ongebruikelijke tijdstip relevante informatie gegeven hoe via een pittoreske route naar een eethuis te wandelen.
De entree was erg mooi ingericht, met een beetje moderne alternatieve figuratieve kunst. Dat sprak ons beiden ook onmiddellijk aan.
Omdat de kamers aan een hofje liggen en daarop uitkijken, kwam de sfeer erg rustig over.
De volende dag zijn wij na een fijn laat ontbijt weer vertrokken op de fiets naar Vlissingen.

Datum van verblijf: september 2017