Leg de laagste prijs van deze websites vast
Beoordeeld op 5 juni 2019

we hadden de bovenste kamer van het hotel. kleine badkamer met een onhandige douche. je moest nl in bad douchen met een schuine kap boven je zonder douchewand.
verder prima locatie met prima ontbijt.. je loopt zo het gezellige centrum van Brugge in.

Datum van verblijf: juni 2019
Bedank Helmuth En Moni... L
Beoordeeld op 12 november 2018

zeer leuk gelegen hotel in de oude binnestad leuke resturands en bars alles op loop afstand
kamers van hotels schoon en ruim bedde zijn wat zacht en niet zo enn geweldig uit zicht goed ontbijt echt een aan rader

Kamertip: uitzicht is niet geweldig mooi maar is mooi en rustig
Datum van verblijf: november 2018
Beoordeeld op 14 augustus 2018 via mobiele applicatie

Gezellig hotel met heerlijk ontbijt met vers sap en diverse broodjes. Dichtbij het centrum van Brugge. Het gebouw is iets gehorig. De bedden zijn echt goed. Parkeergarage is wat krap, maar goed te doen.

Datum van verblijf: juli 2018
Reistype: Reisde met vrienden
Beoordeeld op 4 maart 2018

Een weekendje Brugge gedaan. Hotel Maraboe was onze "thuis" basis voor het weekend. Parkeerplaats, overdekt, erbij geboekt, ook erg fijn. Vriendelijke eigenaren. Ontbijt was ook heerlijk. Alles wat je nodig hebt is aanwezig. Al met al gemoedelijk en knus.

Datum van verblijf: maart 2018
Beoordeeld op 13 februari 2018

Aan de rand van Brugge Centrum ligt dit schattige kleine hotel in een oud pand. De inrichting is gezellig, knus en oudbollig. Medewerkers zijn vriendelijk en tegen betaling van 10 euro kun je je auto kwijt in de garage. Hier passen max 5 auto's dus de plaats dient van tevoren te worden gereserveerd.
Ontbijt was prima en erg vers, verwacht geen uitgebreid menu als een bij een groot hotel maar dit was ruim voldoende.
Kamer was klein maar oogde netjes en redelijk nieuw. Bed was groot en lag lekker. Tv functioneerde naar behoren en badkamer was netjes. Handdoek was niet helemaal schoon en doordat er in het bad (met douchekop) geen douchewand of gordijn is spuit het water alle kanten op. Kamers zijn zeer gehorig.
Al met al heeft dit hotel een zeer goede prijs kwaliteitverhouding en is het perfect voor een stedentrip naar Brugge.

Datum van verblijf: februari 2018