Hotel Navarra Brugge(Brugge)
177 US$
242 US$
215 US$
  • Restaurant
Martin's Brugge(Brugge)(Heel veel waar voor je geld!)
115 US$
105 US$
  • Bar/lounge
Hotel Biskajer Adults Only(Brugge)(Heel veel waar voor je geld!)
96 US$
209 US$
179 US$
  • Bar/lounge
Academie Hotel(Brugge)(Heel veel waar voor je geld!)
111 US$
104 US$
89 US$
81 US$
  • Gratis parkeren
Besparingsmelding! 10% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 10% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 90 US$ per nacht.

Novotel Brugge Centrum(Brugge)(Heel veel waar voor je geld!)
118 US$
104 US$
29 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed gelegen, Proper
hotelletje. De eigenares is super vriendelijk niets op aan te merken
Onze kamer en badkamer waren klein/ basic maar meer moet dat eigenlijk niet zijn.
Hetzelfde met het ontbijt. Er was voldoende keuze maar zeker niet wauw.

Verbleef: januari 2018, reisde met een partner
21 januari 2018 beoordeeld

Hele fijne ontvangst, parkeerplaats beschikbaar zoals afgesproken, uitgebreid ontbijtbuffet alles erop en eraan, zeer verzorgde kamer. Deze keer maar voor 1 nachtje. Voor een volgend bezoek aan Brugge weten we al waar we zullen logeren

• Verbleef: januari 2018, reisde met familie
24 oktober 2017 beoordeeld

Dit hotel in een historisch pand heeft een rustige ambiance en is zeer schoon en tot in de puntjes verzorgd.
Kamers zijn sfeervol ingericht met goede sanitaire voorzieningen.
Het ontbijt is kleinschalig maar ruim voldoende voor een goede start van de dag.
Eigenaresse en overig personeel zijn zeer vriendelijk en geven goede tips .
Parkeergelegenheid is in eigen garage achter het hotel in een smal straatje .
Op loopafstand van ongeveer 15 min van het historisch centrum.
Dit hotel is zeker aan te bevelen bij een bezoek aan de mooie stad Brugge.

Kamertip: Vraag voor een kamer aan de achterzijde .
Verbleef: oktober 2017, reisde met vrienden
22 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een heel fijn hotel. Op een zeer vriendelijke manier ontvangen, ‘s ochtends een prima divers ontbijt met lekkere broodje en croissantjes. Voldoende keus in beleg, fruit kwarkjes etc etc. De kamer was eenvoudig maar prima en het was erg fijn dat de auto binnen geparkeerd kon worden (mits tijdig gereserveerd) Mocht ik ooit weer een verblijf in Brugge nodig heb ga ik zeker kijken of ik hier weer terecht kan

Verbleef: september 2017, reisde met een partner
17 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig knus hotel waar jij je gelijk op je gemak voelt. Dit komt niet op de laatste plaats door de persoonlijke aandacht die je krijgt vanaf het moment dat je binnenstapt! De kamers zijn voldoende groot en net als het gehele hotel is alles zeer schoon. Ontbijt wordt o.a. aangeboden vanuit een oude servieskast wat goed past bij de uitstraling van de ontbijtzaal. Keus in zowel broodjes als beleg is ruim voldoende net zoals vers fruit, yoghurt etc. Hotel is gunstig gelegen aan de rand van het centrum aan een viaduct van een drukke doorgaande weg maar hier heb je geen last van. 300 meter lopen en je bent in het centrum.

Verbleef: augustus 2017, reisde met een partner