Opelinsignia
Jodoigne, België

Prima fietshotel.

Beoordeling van Hotel Velotel Brugge
5,0 van 5 bollen15 apr 2024 beoordeeld
Prima en nette kamer. Ontbijt en diner zeer lekker en mooi geserveerd. Centrum Brugge dichtbij. Vele fietsroutes in de omgeving. Zeer vriendelijk personeel. Gereserveerd via Outspot en absoluut geen verschil in behandeling. We hebben terug al gereserveerd !
Datum van verblijf: april 2024
Reistype: Bezocht met familie
4,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
4,0 van 5 bollenKamers
5,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenHygiëne
5,0 van 5 bollenService
4,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
Hotel Velotel, Eigenaar van Hotel Velotel Brugge, reageerde op deze beoordeling
Gereageerd 15 mei 2024
Dank je wel voor de super mooie woorden over het hotel! Fijn omt e horen dat jullie ervan genoten hebben! Tot de volgende keer!
2.0 km van Hotel Velotel Brugge
  • ibis Budget
3.3 km van Hotel Velotel Brugge
Meer hotels in Brugge bekijken
Beoordeeld op 12 april 2024

Prima kamer. Bus voor de deur naar de stad.
Waren er om 13.00. Kamer was beschikbaar, maar als we er voor 15.00 in wilden , kostte dat €15.
Verder prima ontbijt en vriendelijk personeel.
Goede sauna voor privé of groepsbezoek . Aan ons verzoek voor een tweepersoonsbed kon voldaan worden.

Datum van verblijf: april 2024
Hotel Velotel, Eigenaar van Hotel Velotel Brugge, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 april 2024

Dank je wel voor de mooie woorden! Fijn om te horen dat jullie ervan genoten hadden!

Beoordeeld op 25 maart 2024

erg vriendelijk personeel! we kwamen in de ochtend al aan en werden toen gelijk goed geholpen kregen informatie over de stad en leuke fietsroutes terwijl we nog niet eens waren ingecheckt. kamer was ook netjes en schoon en oog voor detail. het ontbijt was ook ruim opgezet en goede kwaliteit. met de fiets sta je binnen nog geen 10 minuten in het centrum van Brugge. echt een aanrader!

Kamertip: bezoek met de fiets het centrum en de omgeving! wij waren er 2 dagen en hebben nog niet alles kunnen zien helaas.
Datum van verblijf: maart 2024
Hotel Velotel, Eigenaar van Hotel Velotel Brugge, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 maart 2024

Dank je wel voor de super mooie woorden! Tot de volgende keer!

Beoordeeld op 13 maart 2024

Super vriendelijk onthaal aan de receptie maar iedereen die daar werkt is behulpzaam en met een glimlach helpen ze waar nodig.
De Taxi service naar Het centrum is een grote troef.
Helaas was het weer een spelbreker maar we komen zeker terug voor een fietstocht.

Datum van verblijf: maart 2024
Hotel Velotel, Eigenaar van Hotel Velotel Brugge, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 maart 2024

Dank je wel voor de super mooie woorden! Jammer genoeg is het weer inderdaad iets waar we in België niets aan kunnen veranderen.. Maar wij kijken er alvast naar uit om jullie in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen! Tot de volgende keer!!

Beoordeeld op 1 maart 2024

Heel leuk hotel. Oooh zo vriendelijk personeel. Die helpen je met alles. Ze hebben mijn hart veroverd. Heel lekker eten, zeker een aanrader om te dineren. Dan gaan jullie me gelijk geven. Een heel uitgebreid ontbijt! Alles is kwaliteit. Ik ben verliefd op hun interieur. Natuurlijk als je aan Brugge denkt, denkt men an fiets. Dze hebben goed erover nagedacht over de intérieur. Als je Brugge wil bezoeken, zeker hier overnachten..voor de gotel kan je bus pakken en in 20miniten ben je in stad. Aanrader aanrader aanrader!!

Datum van verblijf: februari 2024

Wow, dank je wel voor de super mooie woorden! Dit doet deugd om te lezen - al onze medewerkers zetten zich dag en nacht in met de Velotel glimlach, dus zo'n mooie woorden vinden zij altijd leuk om te krijgen! Wij kijken er alvast naar uit om jullie in de toekomst opnieuw te mogen ontvangen!

Beoordeeld op 15 februari 2024 via mobiele applicatie

Bij aankomst een hartelijk en vriendelijk onthaal met duidelijke uitleg…
Kamers waren heel proper en vooral heel rustig, koffie faciliteiten waren een pluspunt, het restaurant lekker eten met heel vriendelijke bediening, het ontbijt veel keuze en heel verzorgd, overdekte garageplaatst top ….kortom niets aan te merken een echte aanrader, alsnog bedankt, tot de volgende keer Nadine

Datum van verblijf: februari 2024
Reistype: Reisde alleen
Hotel Velotel, Eigenaar van Hotel Velotel Brugge, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 februari 2024

Dag Nadine, dank je wel voor de super mooie woorden! Wat fijn om te horen dat jullie ervan genoten hebben! Wij kijken er alvast naar uit om jullie in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen. :)